Sunday 30 November 2008

Ruai Petang

Apu lama ruai petang enda ditungku ka api. Maioh pengawa kenu ( nadai nya nyengala ta maioh) tang laban ke lumbu nya meh alu enda tembu-tembu. Tambah mega bisi diri sebilek datai (apai n indai sereta menyadi aku engau bala anak ia). Nya meh semingu ke dulu nyin gagau bebai ke sida bejalai ga. Siang bejalai malam besikap ke barang. Nasib apai engau indai aku bisi datai - pama amat laban bisi urang nulong aku kelebih agi nyikap barang ke bebesai, bebuka ka kali astro ( ti ngasuh urang muka nyau rm50).

Akaidaiiiiiiiiii barang alu engai abis2 disimpan. Kumbai dah tembu alu apin ga iskkkkkkk nyu asai ke patah tulang belakang. Ka enda ngenyadi ke enda ngaji urang. Pama amat ga ti ngasuh urang nyikap. Nadai bajet - pama ga kena bebeli ke barang bala anak ke masuk sekula taun baru nyin ila.

Nya meh kebuah ruai lama amat petang - gagau ka pindah pulai. Nyu sekut dalam meda tugung barang. 2/12 tu baru forwading agent ngangkut barang.



11 comments:

Lyana said...

Maya ka pindah lah kitai nemu diri ngembuan mayuh endar reta tengkira...ari ni ga penatai neh ??! Ngemayuh nya ga ke dibagi kiba kanan tauka buai ke tong sampah, agi meh mayuh tinggal. Nemu aku ati nuan maya tu, ka muai legi sayau ga ney....serba salah kitai laban ia.........

Anyway, laban ke pulai ke menua asal, it's worth all the troubles in the world, enda pia ? hehehe

Anonymous said...

Kini ke nuan mulai ke diri tuk Andan, nama nadai bepadah ma kak mindah, enti lelang enda temu susah legi enda ditepu nama penusah nuntung, meda ruai nuan amat petang.

Mama Doyee said...

Endai Ini nadai bebah nuan ke pindah. Amai munyi ko Cath kini ke kita mindah deh? Patut meh ruai nuan petang. Amai sekut dalam maia ke pindah ngasai ke suba maia ke pindah ke rumah baru kami tu. Nyimpan barang satu hal, ila mantai ke ia baru lalu nusun barang baru lagilah satu hal. Balat pengawa nya ini. Madah keh kini penunga deh.

hornbill said...

kini nuan andan? enti pulai ke Kuching pama meh ulih betemu enggau nuan dudi ari

Gna Eb said...

Apo ney... Amat mayuh barang nyak. Huhuhu... Enggai cakap ku. Akai dai... Sori, alu bedau limpang betemu nggau nn. Lelengau ga ke Minah. Aku pulai ke Miri 17hb tok. Diz weekN, enti kitai menyanak nadai pengawa, tau mai bala makai ba Asia cafe. Lama amai ga dah nda lepak sama kitai.

Anonymous said...

APuu sigi mayuh keresa..kasih tudah nuan lelak besikap nehh..ee nemu amat aku perasan "ka muai tapi sayau" alu simpan magang pengujung ya :)

Licia said...

Apo pindah pia ini..bendar betusun ke barang ney..ingatkan makai angin meda cuti sekula ke lama..Pindah kini ini?? Nya meh amat nati ka meli barang ba menua orang ditu..ngenang ke diri enda tetap gawa ditu..

Indai Dara said...

ba ia nya meh ruai aku lama petang bendar aku "belaya" ukai engau barang aja belaya engau qouatation sida 4warding meh akaiiiii pama mat sida tu ngecas kitai tak suka ati sida esp ocean freight ca bukai sama peiiiiii.

nya meh ka dibuai sayau ka dibai maioh endar ga utai dibai hehehe sigi gaya kitai Iban maioh keresa taja pan enda berega ba urang berega meh ba kitai laban engai ka nadai utai dikena.

Pulai ke miri kami manak - ama kita bisi ke miri nemuai agai aku ( ila ari-ari aku mansa rumah sida indai puteri)

tu baru enseput aku kemari barang masuk kargo

Indai Dara said...
This comment has been removed by the author.
Indai Dara said...
This comment has been removed by the author.
SemadiNadai said...

Apo!!..nyau majak pindah sidak tuk...

Kawan aku pen mulai dirik ka Miri minggu depan...15 taun ia udah gawa dituk..ari 4 tuk kereta ia masuk kontena...kena 10/12 sida manak ia ninggal ka Semenanjung...

Ahhh..tetengok ninga orang pulai ka menoa...

**kemai meh aku bolih kerja din kini**