Wednesday 30 July 2008

Raja Buah

Buah rian dikumbai raja buah nama kebuah neh???

Minggu nyin kemari pesta buah rian kami menyanak. Kala ke murah deh. Senior aku maia agi sekula suba nyadi lecturer ba UPM lalu ia nyadi AJK ba ladang UPM dia mega, aku numpang 2 kaki ba ia laban sida ke kereja engau UPM ulih meli buah rian dia RM3.50 per kg tang laban ke bisi diskaun ga enti buah bisi pecah mimit aja ia kebatang nyadi RM3 per kg. Ari 5 buking dulu, pagi ari 6 baru kaban akunya ngambi agai ladang ( aku ko jaku ka engau ka meda sereta ka engau urang ngumpul buah rian ka nyu betraktor2 pemaioh laban ke enda kala deh) tang enda ga nyadi. Ti musim buah ma (pulasan) ila mansau engai aku tingal agi hehehe.

Enda kurang ari 30 kg engi aku laban ka mai bala petungal engau kawan aku makai rian lemai ari enam nya. Apa agi pesta meh kami sebuat ia ga buah rian sigi mansau manah ulih pagi nya mega. Nemu aja meh sebut ke rian D2 engau D24 hehehe ko kitai nyu nyemetik pemanis ia. Enda sempat ngambar pemaioh rian 30 kg nyu ka ambis dipakai aku teringat ka ngambar. Nyu enda ingat meh ngambi gambar bala temuai urang putih aku ka nguji makai rian hahaha jai amat gamal sida ensium buah nya, seleka aja enda meh ambis empa.

Kala buah rian maioh ngaga bubur kacang-rian meh aku. Pekara ke wajib munyi ko laut ianya ngaga empikau tau tempoyak.



5 comments:

Mizz Coki said...

lulian.. lempok rian la favorit aku hue hue... semangkuk siko aku aja ngbis ke nya ahhahaha..

Anonymous said...

Akaidai.. bubur rian.. tusah ati aku meda nya... meliur.. nadai meh bisi jual ba kedai enti enda ngaga ke diri...

hornbill said...

aku enda entu ulih makai rian.... sigi angat isi udah nya. Enti makai empa aku endar2 dudah nya ngetat ke diri aja sari dua.. angat.. huh... kasih amai

Indai Dara said...

coki -> sayau nuan jauh

kenergy -> kitai menua sigi jarang bejua bubur kacang nama enda manduk/nyumai kediri nadai meh makai, ditu nyamai ari2 bisi bejual esp restoran ka bisi bejual masakan kampung ti semak munyi ko aku nyu ka ngangau keseduai coki

hornbill -> amat munyi ko nuan nyu berangat isi laban, nya meh nama makai sig bendar ngambi enda lebu angat hehehe ( anak aku kebiak 2 iku alu sakit 2-3 ari udah kami ke fiesta buah rian bendar makai rian ditagang enda meh peduli malar ajar ncuri nyengkau)

Chantique77@ Keroana Qunna said...

apooo nyamai amat bubur nya, nda ibuh ku ensepi ya, from the pic ku ulih nemu bubur nyak sigik nyamai..yum..yum..never had one like that, bubur kacang campur rian, laki ku sigik luput ti di sua k bubur nya...ahaks..