Saturday 15 August 2009

Nadai Pengawa

Lama ruai ini andan enda diupdate, maioh pengawa???? nadai entu anak runding ka ditusi nyadi ke ensera kebatang ia endar deh. Maia penyakit ngelusu datai nya ia ke amat.

Tambah mega pala enda entu nyamai sekumbang Miri ke balat amat besebun-idung pan enda meh nyamai. Nasit manah laban dalam kandang 2 ari ti udah ari nyu mupuk ujan, bisi ga kena ngurang sereta muai sebun

Nama ujung minggu sigi nadai entu prugrim ga kami menyanak nama enda beranjung ke sida anak ke maioh aktiviti, maia tu mega sigi maia aku kuntrik nyadi sida indun ti maia datai "angin" bangas gawa. Bendar tudah aku nuci sida cermin dapur laban lama udah enda kala dituci.

Kena ngaji diri empu lemai nyau kami manak nurun meli ai seklin laban bala anak ( indai pan sama meh) tetenguk ka makai ai seklin Haagen Daazs. Ngirup kediri meh kami menyanak lemai tadi. Ka bemain di luar tadi sida ia ari nyu ujan ga. Makai aja meh pengawa


Gambar enda tau enda munyi ko Puteri - enda best posting nadai gambar



bendar sida manak pia ngirup tea pia ngirup ai lemenit pia makai ai seklin

3 comments:

Anonymous said...

Anang badu ber-blogging nuan wai Andan..aku rindu maca entry blog orang ke nyadi besari sari..very interesting ehhe

*Lebuh aku stress ba upis..alu setat aku ngiga blog orang di baca..ujung2 nyau senyum kediri maca crita sekeda..nyaa alu lenyau stress aku

Indai Dara said...

Debbie -> sama2 anang badu meh kitai - pajak ke belubah ama bisi ari gorid anang gostan hahaha. Aku munyi ko nuan meh maia stress tauka buring start begiga ke utai ba internet nya meh nyu kemuas nyu start be-blog nunda bala kita suba. Nya meh pupuk begadai taja urang diatu gila ber"mua surat" hehehe

faisal of nursing said...

nyamai mat meh ti kitai bemalam bak langkau diau...............asa ti ndai tauk sakit kitai laban pengidup di langkau hajak manah-manah meh,,......