Sunday 15 November 2009

SR Sri Mawar Concert 2009

Malam ari 5 tu kemari sekula Noie bisi Concert n Prize Giving Nite. Tumu amat sida stat nyu enda sempat meda sida anak betanda laban ke laun datai (7.30 pm). Engi sida Noie welcoming dance kenu nya meh tumu start. Kami datai nyu abis ga tanda sida ia.

7.15 malam urang start dini enda nyu enda sempat meda tudah anak perform. Tumu kami manak pulai (9.30 malam) enda tanti ke abis 9 (maioh amat ga acara laban ke nitih ke kelas ni ka nyua ke perais sida ke bulih lumur ba kelas agi)

Tu bisi gambar mimit dambi malam nya. Gambar sida Noie bejugit nadai laban munyi ko aku tadi nyu enda sempat.


Pama amat nembiak tu peda aku - landik ia ngajat



Gambar Top 3 (sida Noie sekelas )

Noie -ngambi perais ia ( bulih no 2 tudah tuai)


Nyadi tukang megai talam Noie engau classmate ia
psssssssst Sebugey (ti beguna nembiak tukang megai talam - tau disewa amoi aku nya hehehe gaji ia kena tua ngirup kupi )


Begambar dulu sebedau mupuk

2 comments:

CarolRG said...

Pn Lily, anak mit laki ke ngajat nya anak buah aku. mak ya kazen aku. Alfredo nama ya. cg di'train' ngajat ari mit.

Indai Dara said...

mami milan - pioooo sigi amat mit dunya tu neh padu nuan aunty Alfredo hehehe. patut meh nemu amat ia ngajat rindu mat meda tang enda lama endar ga segmen seduai ia ngajat agi belala urang meda.