Wednesday 23 June 2010

Pengawa Maia Kemisi Sekula

Maia utai nyadi maia kemisi sekula 2 minggu tu tadi - gagau kenu nya meh beluk lama enda ditungkun ke kelita.

1- Ala-Ala Gawai Open House

Laban kenda pulai gawai tu tadi kena mantup ke tetenguk kami menyanak bisi ngangau ke bala pangan ke rumah. Ukai ga nyengala open house (semi open house) Bala ke dikangau pan enda maioh ga. Bala kaban sida anak ke maioh agi. Menu kami manak sari nya KELUPIS ( jauh mat daun kena ngaga kelupis dibai ari miri. Mesan ba bala ke raun agai ostolia ke ngetu enda lama di kl) DAGING MASAK HITAM engau LAKSA SARAWAK, KASAM IKAN.

Rami diri ga deh nyu asai ke di menua meh. Bendar diri bala. Tepantup ga ati ti ka begawai. Nadai gambar bz nerima n nyamu pengabang ko kitai ahaaa

2-JJCM -Jalan2 Cari Makan

Sekumbang anak ke kemisi sekula nyukat pemesai shopping complex kami menyanak nyu puas ke panas diau di rumah. Ba minggu terubah ke kemisi nya meh pengawa alu enda alah sukat ka pemesai sida shopping complex

Ba minggu ti kedua - kami manak bejalai agai kuantan kin nyu puas dedugau di rumah. Ari 1 kami manak kin. Diau ba Teluk Temedak (CHempedak) 2 malam dia - bendar nunga tasik, nasit view dia manah amai bakanya mega ai tasik chiru. Maioh diri ga kapal layar sida ribai ngetu ba teluk dia. Pagi-pagi nurun ga sida ngalu ngena perau mit. Cukup jam maia lemai peda mupuk ga sida bebatak ke perau ke sangkai ba tebing tasik. Ti kaya nyu enda nemu kini muai duit agi ka nunda sida ribai nya ko aku ngelagu ti hahahaaaaaa TI KAYA. Tang ti baka aku ke pemedis pala tu engka ka tusah-tusah ga pelaba aku nyu lagung2 dalam kapal. Jarang meda ai tasik nadai alun tauka umbak. Puas mandi ai klorin ( ba pagung endur nyemerai) nyau ga kami manak be'erit-erit mandi engau nyemerai ba ai tasik ( Puhhhhhh lama mat enda nyemerai ba ai tasik - mulai ke pengingat puh endar regak-regak sebelah luak engau tanjung lobang maia skula kelia nyemerai ba ai tasik)

Sebedau ke pulai ari 3 sempat kami manak ngelimpang kediri nemuai ke kemaman nganjung diri makai tengah ari nguji ke "stuff crab" ke pemos din. Maia ke pulai sempai bekelala engau bini tukang masak ba kedai endur kami makai indu ari Sri Aman jadi ke cina kuantan. Udah makai pulai - ngetu belah tisi jalai bebeli ke kerupuk lekor engau kerupuk kering. Nyu ka pukul 7 baru datai di rumah. Datai di rumah BELAYA engau gari ke udah dikasam 3 ari - nyu 1.30 pagi kini tembu.
(gambar ila ngepost - bedau disimpan urang ba litup aku)

Ke Entulu - Pulai Rabat

Pagi ari 4 laun dani laban ke laun tinduk bendar BELAYA engau gari ke dibai pulai bejalai. Semadi tekenyit ningal talipaun bebunyi 8.30 pagi aya aku ke baru datai ari Bintulu lemai ari 3 laban ke transfer ke sg buluh madah ke aki kami udah nadai. Nyu engai mata tinduk udahnya taja agi buntau - tambah mega nyu beguai bejembui ke gari ke maioh amat udah dibasu malam tadi ( ti ulun ku siku (DRYER) enda mogok nyamai enda kiruh bejembui maia berumban baka tu) Ia ga sulu aku mesti ka di ulu ke ga ngambi aya aku ke ba sg buluh. Berumban-rumban da mandi laban ke dibai ia kin. Alu bedau temu ke ka engau enda pulai ke bintulu laban ke nyu begaut kin kia. Udah ke sg buluh alu terus ke LCCT laban MAS flight ke Bintulu enda sempat 11 pagi, AIRASIA pan penuh ga ke Bintulu, pia mega ke Miri. Ka pan enda ke Sibu - maia ke meli ke aya akunya tiket, aku alu meli ga, ka mai minah enda ulih laban nadai surat peranak kenu, tang maia ke meli ke petungal aku ulih ga mina meri no ic aja apa punya airasia. Nasit ga minah enda engau laban ke nyu ngena bas ke entulu nyu tengah malam, ngam-ngam pukul 12 datai di rumah aya aku ke endur nyengai niang aki ( ka ngada ke apai aku). Nya meh bala nanya keni enda bala anak ke tinggal laban enda kala tinggal kediri engau apai sida ia, ngelama tu ti aku bejegau indai engau apai aku engau sida manak tinggal. Nya aku madah lak ke ngambi ke riri tauka telaba. Tang nemu-nemu aja meh keni utai ba rumah. Apu gari sida manak, anjung apai sida agai dobi tang gari ari 6 engau ari minggu bedunjung ga rumah baka tungkang singit sepiak - nya meh 2 ari aku ngelaban utai di rumah engau gari, Saritu enseput mimit ulih bebeluk. Aki nya idup seput aja ngelama tu, 6 bulan kena strok enda nemu kitai semina garing-garing engau makai ngena tiub beridup ngena tusu engau asi bubur ke dipirit. Nyu tingal tulang tudah tuai. 2 malam tudah niang aki disengaie lalu dikubur ari 6 tu kemari. Ari minggu aku mupuk mulai kediri.

Nadai maioh bala engau begambar laban ke maioh udah nganti ba kubur

3 comments:

YourFriend said...

Condolence!Akai panjai kaki..

Unknown said...

my deepest condolence...

Indai Dara said...

YET n JOANNA - TQ