Sunday 10 April 2011

Lelak

Ukai lelak gawa tang meh lelak mata engau lelak pending. Nemu meh diatu maia urang bekimpin ka bepilih tang meh nyu meluat .


Nemu meh aku pulitiknya ukai sepeneka ati diri ( u like it or not) tang meh aku begedikkkkkk.

Ukai nama, nyu menyampah meda ba pisbuk urang sibuk bejai tu nya. Tang ba mata engau untak aku madah -; sida perintah tauka penyakal sama aja nadai lain ari pangan diri. Semua sidanya ka kuasa memagang. Manifesto aja ka nulung rakyat tu nya ko jako tang berapa iku aja ka amat. Siku ngumbai siko monopoli, kroni entah maioh macam "e" agi. Tang uji peda kita ari penyakal engau ari perintah sama aja. Ukai ngumbai semua jai sida yb nya bisi ga ka ngereja pengawa sida.

Nya meh ba runding aku sapa-sapa bisi kuasa tauka megai kuasa sama bela magang. Maia ke bedau bisi kuasa ka madah tu nya, tang udah bekuasa emmmmmm sama aja.

Lalu siti agi utai dikengai ka aku, enti maia bisi pengawa bepilih kitai menua nadai gagau engau menua bukai kimpin. Tang enti menua kitai bepilih, rajin amat bala lipih bekimpin nulong tu nya enda milih ari penyakal tauka perintah. Udahnya alu ngumbai kitai menua beli dadak tu nya macam jaku.

Kati kitai enda berunding?????? ketegal sida tu meh kitai enda megai perintah kediri !!!!! agik ga ka beguna sida tu, nyu baka nama ngambat sida nya peiiiiii. Ti sigi amat kering nama kiruh ka sukung ari urang luar. Semua sida tu sama meli rayat magang enda ngumbai diri enda.

Sida ba pisbuk ukai main agi bejaku peiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cakap tak serupa bikin. Bala urang menua ulu ka nyadi mangsa sida. Belaya diri sekaban, pecah rumah engau maioh macam agi. Tang sida ke nyadi calon nya udah sida bekimpin naka nya aja sida belaban engau pangan diri. Enda ka rayat ke kelalu nitih ka ati/emosi nyadi mangsa.

Mansut ke ati kenda puas lelak ninga urang bejaku aku tu deh nadai nyukung sapa-sapa. Ba munyi ko aku ari pun tadi, sida ka bekuasa ila sama aja nadai milih ari ni parti.

5 comments:

YourFriend said...

Nya meh,orang menua bukai sigi bz...aku sekali nepan taxi,memula nda ya nemu aku org kitai din,semadi tipun memunyi ninga jaku semacam..nya meh ya madah,kita tu beli kitak tu nya..apooo.anang ngacuk kami,kami ke diau din ngelama tu ok aja,nadai gila mulung isu orang hahahahha!anang terlalu xtreme neh indai dara!legi tak ke mana??ngarap ke mujur meh undi taun tu..Amen:)

YourFriend said...

eh ukai ngumbai d extereme aku,orang hehheh,nadai tanda koma ayat di atas..LOL..

Indai Dara said...

Nya meh yet rela aku aku dibaruh urg kitai empu ari melayan org luar kitai empu bisi parti penyakal menua diri empu kiruh melayan org luar Bula ngumbai diri nadai agenda diri empu sapa2 megai kuasa rakyat semampai di baruh nda milih ke taib awar tauka baru bian geram aku Laban bala lapeh nya nguna kitai start ari penunuhan Msia kelia diatu ka nguna kitai kena nyukup ka korum pr ngaga perintah baru nya nguna swak ti nda nyampau sida ia malik kitai tu.

Endu Tupai Engkrabak said...

Alu nginsap kekayaan kitai. Dah nya ngumbai kitai diau atas pun kayu. hiss...ungrateful lot. Ka gi ku betampil enggau selutan berunai.

YourFriend said...

Ku meh betampil ngau selutan merunai