Monday 23 May 2011

SABAR Bisi LIMIT

Aku selalu berunding Nama kebuah pengidup aku Baka ka Ba baruh tapa kaki urang. Baik ka maia engau diri sebilek, diri sekaban tauka engau Bala ke teleba begulai sereta engau urang kenda dikelala. Engka nya asai ati aku aja kini,??????

Diatu aku Enda entu ngalau pemedis ati, Enda tau Enda dipansut engai ka nyu meletup Baka bom ti kelalu maioh engau lama disimpan. Lemai kemari begedik mat aku ke jiran sepiak kiba kami. Amat jai mensia sepiaknya sampal melaki bini. Sama nadai untak. Cukup enda nemu ngerunding urang bukai kelebih agi agai kami manak.

Selalu aku mut-mut kediri. Kemari kami melaki Bini sama bisi pemindah. Apai tuai pagi udah mupuk Laban bisi meeting. Udahnya kami manak bejegau ga nganjung diri ngisi gelung kusung meh endur parking kerita dalam rumah engau Ba mua rumah ia ga sama bela bejalai.

Sekali datai peda keta proton saga kaban sida ia ka selalu tinggal dia alu parking luar mua rumah sewa kami manak. Akai amat cukup nadai ngira urang bukai mensia sepiaknya. Nama penyalah ia parking kereta ka sitinya Ba mua rumah sewa ia empu tauka Dalam pager rumah ia, agi 3 buah da agi ulih muat Ba compound ia empu. Kereta saloon ulih 2 iti parking Dalam alu 2 iti Ba mua pager. NAMA KEBUAH ia mesti ka ngasuh endur prado buruk aku Ba luar parking??????

Ulih meh aku parking dalam tang pedis amat aku pansut Laban kerita kiba kanan parking Ba luar alu Ba mua seberai pan selalu endur urang parking. Nya meh aku parking Ba luar mua rumah diri empu

Tang meh mensia sepiaknya engai amat meda parking Ba mua aku kusung mesti ka di engkah ke is kereta. Enti sema nadai merits kaban ia tinggal dia biar ke kerita ia ka sitinya di engkah ia Ba mua rumah kami meh.

Engkah nyu gila ditinggal ke Bini ia terebai belama. Puas dedugau di rumah siang malam nadai pengawa. Nyamai amat bisi Bini nupi. Diatu bisi va Bini ia di rumah Enda ga mindah ke kerita nya. Nya aku ngumbai untak sama jai. Ti kerita aku nya enda panjai alu nadai kerita Ba luar maioh parking ulih aku parking dalam. Nya ti dipasuk kedua-dua dalam muka grill aku kena meh kereta ka parking Ba mua. Merinsa diau Ba dunya sekut sereta begulai engau mensia ends ngira urang bukai. Engka kami manak dipeda ia ukai mensia kini. Nya ia nadai ngira engau nadai nemu berunding ke pengasai Ba urang bukai.

Selalu amat urang ngaga aku Baka tu. Ni ke diberi urang jaku jai sengapa enda ibuh kira. Enda alah Angkut engau trailer empa pemaioh jaku jai urang. Nya meh ko aku sabar pan bisi limit ukai aku tu malaikat

1 comment:

Endu Tupai Engkrabak said...

Paham Endu Tupai utai ke di asai nuan ID. hass..apai! enti munyi mulut, nyau mindah neh ID.