Tuesday 2 August 2011

Numpang Sekaki

Lama udah aku tetenguk ka makai bubur pedas. Nyu baka urang ke nyera. Maia pulai tu kemari enda ga sempat begiga ke utai bansanya. Ati sigi semampai ingat ka makai. Ka manduk kediri nadai ga rempah sereta utai kena begaga kenya. Nya meh indai dara kepoh numpang sekaki hahahaha

Engai aku nurun tumu, laban urang ke bejual puh laun ga datai, engka utai ke dipanduk laun tembu kini. Nya meh ari keterubah kemari nyu ka pukul 5 baru ku nurun. Kereta sigi udah maioh nyentuk ka ba tisi jalai besai penuh endur urang parking.

Bedau entu maioh ga urang bisi bejual. Aku bejalai nyentuk agai ujung kin meda utai ke bisi. Sekali tepeda ke bubur pedas. Nya ia, IDUP ISI ko asai ati din. Alu meh aku besik-sik bejako engau bala indu ke bejual dia hehehe ngeso kediri semua meh nya ekekeke. Bisi nyual mee jawa, laksa sarawak meh sida ia. Aku mina meli bubur pedas aja laban nya utai ke disera nyawa hahaha. Nya sida ia madah bisi nyual rempah bubur pedas tang bedau mai keno ko. Auk manah mehnya ko aku, sigi gerenti aku meli.

Datai di rumah alu nyadi mangsa meh tudah bubur pedas hahaha. Nadai nganti-nganti aku alu dipajuh. Engai meli kuih maioh engai ke enda dempa laban dd sida engau nana nadai. Mese!!!!!!!!!! ga empa kami 4. Meli karipap engau kuih pelita. Wie mesan jagung tunu. Dahnya meli lauk asam pedas engau ayam percik ke lauk lemai. Asi udah sangkung maia berapi tengah ari ga hehehe nya meh pengawa urang buruk ekekeke, ngiga utai senang aja.



6 comments:

YourFriend said...

Wah nyamai amainya..

Indai Dara said...
This comment has been removed by the author.
Indai Dara said...

hahaha - kelalu ka nekan nyu ngelima iti kumin sekali delete alu delete magang peiii tuyu. Bah agai usj 4 kia tua suping hehehe ngisi pehut

Endu Tupai Engkrabak said...

Urang sarawak nyual bubur nya? Aku enda rajin ngusung bazar ramadan diatu, laban ke enda tau makai kuih manis. Pedis ati meda, tapi enda ulih meli, manah nibuh kia.

Indai Dara said...

wai EtE org swk. Apuuu kasih ga nuan ney - anang meli utai ke manis ga wai

Ensera Kitai Indu said...

enda manis bubur pedas tupai....pedas..rempah ya enti enda slah aku beras digirau sampai kuning dah nya bisi campur rempah ratus bukai...aku suba engai makai nya tang dah begulai engau bala laut...nyau ka ga...bulan puasa bisi meli..ehhhh bisi orang bejual ke upis...