Wednesday 28 September 2011

"Duit Ukai Semua"

Ingat iklan maybank ia ka kontroversi ngena jaku kitainya kita? Duit ukai semua, amatnya kini?????

Aku puh skodeng FB sida anak - ukai ka nyadi stalker tang meh engai enda nemu pengawa sida.

Diatu maioh mat paper work @ folio digaga nembiak. Start ari pom 1 - pom 5 sida ia mesti ngaga folio ka subject2 ka bisi kereja kursus. Nya meh anak bujang indai dara gagau ga ngaga folio subject prinsip akaun ia.

Peda kita ulah sida anak. Ia ke bisi duit alu ngasuh urang ngaga tauka meli ari urang laban enda nemu sereta engai kiruh ngaga. Ukai bisi urang kiruh nyiasat folio nya gaga nuan tauka sapa-sapa. Ba sida cikgu asal tembu sereta betul cukup. Laban ti digaga ba kelas sigi enda cukup jam. Tambah agi siti kelas 40 lebih enda bulih 1/3 ga tembu maia ke patut. Bangai untak nagih sida pan bedau meh terus tembu digaga. Report agai pengetua, nampok meh sida takut.

Nya meh sida ke bisi duit ngambi jalai senang, sida ke nadai pan nemu meh ngagai jalai senang- peda kita minta ari kaban ke tembu ngambi enda kiruh ngemedis ke untak ngaga. Sida anak engai nyadi ga enda meri kaban, engka bisi maia ia minta ngagai urang ga ila.

Randau sida anak:

finished my accounts folio . Definitely got help from Kah C:hun but not sure 100% correct *winkwink
· · 19 hours ago · Privacy:

  • 3 people like this.
    • Kah Chun wtf?! so fast??!!!!
      19 hours ago ·
    • Hillary Simon haha I pro mah , I think got some error
      19 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Kau tak rasa nak bagi aku tiru ke?hehe
      18 hours ago ·
    • Hillary Simon tak .
      18 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Cuba kau bawak esok Bagi aku check kan bagus.:)
      18 hours ago ·
    • Mohd Aqil Fuck! Bapak cpt siaal!!!
      17 hours ago ·
    • Mohd Aqil Aku setuju ngan Haziq..
      17 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Haha come on la hillary. Kita kene bekerjasama mah :)
      17 hours ago ·
    • Hillary Simon haha aku belum imbangkan lagi lah . tak dapat ah aku suruh kau tiru , nanti aku plak yng fail . HAHA
      16 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Hahaha
      16 hours ago ·
    • Nik Hezrin Weyh aku nak. Copy utk aku satu. Serious. Haha nnt aku TUKAR . Please....
      16 hours ago ·
    • Hillary Simon bagi email , aku send kan
      15 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Aku pon nak jugak
      15 hours ago ·
    • Hillary Simon bagi lah email -.-
      14 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Haziqraika@yahoo.com haha
      9 hours ago ·
    • Nik Hezrin nik_hezrin@yahoo.com
      3 hours ago ·
    • Siva Keeshen hill i first
      2 hours ago ·
    • Nik Hezrin Hill I second
      2 hours ago ·
    • Haziq Ibrahim Senang cite kau hantar serentak la kan senang. Hehe
      about an hour ago ·
    • Hillary Simon dah hantar dah pun , pegi check . kalau tk dapat bagitau aku
      about an hour ago · · 1 person
    • Choong JiaJie aiyah i str8 buy frm ppl :)
      about an hour ago · · 1 person
    • Haziq Ibrahim Okat
      about an hour ago ·
    • Haziq Ibrahim ‎*okay
      about an hour ago ·
    • Hillary Simon jia jie , you rich mah . I no money to buy from people !
      38 minutes ago ·
    • Choong JiaJie i damn poor la coz i duno hw to do....no choice lo
      31 minutes ago ·

2 comments:

Ensera Kitai Indu said...

apoo...sempat nuan nerepong pisbuk bala anak nuan neh....

sigi gaya wai, udah suah aku ninga utai baka to...nyau enda nyelai agi...munyi ko nuan tadi, ya ka bisi duit..engai kiruh ngemedis ka untak...surong aja ka pala agong....

Indai Dara said...

wai EKI - nya meh kumbai sida anak stalker. ba ya wai dunya mansang cangih keno ko mensia nyu makin buruk ga bepikir.