Friday 18 January 2008

Musim Kuih Gelang Ukai Kulat Gelang

Hujung taun nyin kemari menua ng latak kena penyakit donut. Ni enda aku ngumbai penyakit@demam donut mensia sangup bebaris panjai leboh ti ka meli donut aka kuih gelang. Suba urang selalu besebut ka dunkin donut diatu enda dipalih ka tudah nya agi laban ka bisi brand baru ianya Big Apple engau Jco.

Kami menyanak pan kena rampit penyakit tu meh. Mula-mula meda urang baris bebeli ka donut Jco ba pavillion enda entu peduli tau ka ka nguji. Udahnya maia kami menyanak bejalai ba sunway piramid sida jco bisi promo donut sida dia kami menyanak nguji ngasai. Apu ku aku amat nyamai nehhhh nyu asai ka lela dalam mulut laban tekstur ia lembut amat.

Petungal aku pan kena penyakit donut tang engi ia ukai Jco tang Big Apple. Kami menyanak pan nguji meli ba Big Apple maia ka bisi bejalai agai curve. Big Apple amat maioh bansa donut munyi ko iklan astro macam2 ada tang ti dibanding ari sigi tekstur kami sebilek ka agi makai Jco empu donut tajapan enda maioh macam. Enda peduli ka Q panjai nama udah ka makai. Ti meli pan jarang ka setengah lunsin mesti ka selunsin. Engi urang bukai peda aku pan sama maia ka Q bebeli ka donut sigi sekutak besai selunsin nya meh dibincing bala.

Gambar sekeda donut ti dikerindu ka bala anak (laluh diiempa kami manak lemai kemari)

8 comments:

Indu Rumah Panjai said...

Sedap amat donut nya peda aku. Kami menyanak pin sama rindu makai donut. Enti ke KL, aku selalu diau ba Bukit Bintang area, sanggup meh ngagai Midvalley tapau dunkin donut ke di bai pulai. Tu enti bc ba Pavilion donut ke baru, next week aku nguji, laban aku ke KL.

Sebengkah agi kami menyanak rindu makai cream puffs Papabeard, baik ga nya laban outlet ia bc ba Times Square.

Pia meh, nama bc utai baru, tau iklan ke ditu, ngambi kami ke ari pesisir tu nemu ha ha..

hornbill said...

eeih... aku sigi ka amat makai donut deh... nitik liur meda

Indai Dara said...

hehehe nya meh baka ka promote ka donut tang amat nyamai ga donut ka baru tu anang enda nguji ti nemuai agai kl kitu seduai nuan

Anonymous said...

Nadai meh aku tu tau enggau org makai donut agi!! Pre-diabetic ko doctor, so utai manis ... sorry!

Ditu donut paling mar, iya nya Krispy Kreme ... better than Dunkin Donut.

Tang bala kami, meli ari kedai donut Cambodian! Haha, murah agi and tau dikenyadi!

Fabulously Sassy said...

Amat nyamai Jco Donuts. Aku terubah ya makai donat sida ya maya kami sekaban raun ngagai Bandung suba. Te lela dalam nyawa, nyamai amat. Hehe. Kami ba Jogja nadai JCo franchise, ngining meh ninga malaysia udah bisi Jco. Hehe!

Indai Dara said...

puteri - maioh ka enda manis diatu donut ti nn ngetu kl tau nguji big apples empu donut

sudan - kasih mat ba kita alu bedau bc ni padahal indon din asal jco nya may b bedau bc berani ka muka outlet kini (rm1.3 million kena muka siti outlet) kaya mat owner jco nya indon empu franchise king ukai mina donut tang maioh hair salons n dressing school n breadtalk huhhhhhh nya baru amat2 bizman

Mama Doyee said...

Nya neh! Tu meh penumboh urang menoa latak. Amat iran. Baka ka bebai-bai. Aku angan -angan andan ka muka stall Bubur utar kami din. jarang enda muji sida jiran pama makai ia. Ni nemu tak bebaris urang ka meli baka donut Jco pama ga. He..he.. mar amat ka ngambi francise ia neh. Mar ari muka stesen minyak. Bedau kami menyanak enggau sibuk meli donut nya, tu saut Papa enti di bai " Apala.. donut macam tu pun nak berbaris. Mengarutlah semua tu psikologi aje. Sorang kata sedap semua ikut". Neh keni ko nya. Ia sigi amat enda interested laban enggai makai manis. Anang kita wai pama utai bebalut kenya sigi enda urang ka di bai aku. Kami menyanak nama aja diau ba negeri enti utai rami sigi enda kami enggau begau. "Gila apa! Jam tu!" ko Papa. Habis cerita .

Indai Dara said...

hi mamadoyee amat nyamai donut jco dibanding engau donut bukai hehehe sigi baka nama engau laki kami menyanak puh kediri. auk nadai salah nguji anang enda ingat ngangau ka aku nyadi food tester hehehe laban maioh ngena mesin engka nya kini mal ka muka franchise kini wai canggih amat mesin dikena sida peda aku.