Wednesday 16 January 2008

Pengawa Kami Menyanak Ujung Taun

Maia cuti panjang ujung taun nyin kemari puas dedugau kami duai melaki bini bisi ati deka mai bala anak bejalai meda menua pulau pinang laban sida ka enda kala meda menua nya. Aku pan lama dah nadai nyenguk menua nya udah ba abis skula menya ti enda salah 1989 suba penundi nyenguk kia.

Umbas ia ga driba kin laban urang benung ngaga jalai. Nyu datai ba menua seberang prai singin ati ka ngetu tisi jalai ngiga kemidin laban ka nyu tetenguk meda. Datai ba jambatan PP pan kami jam dia nasit maia ka pulai lancar pejalai kami

Ko jaku 2 malam din nyu agi ka tambah agi semalam da. 2 malam keterubah diau ba apartment Gurney Hotel udahnya pindah laban dia penuh nyu nadai endur. Pindah agai Shangrila ba batu Feringi din kami menyanak semalam.

Sekeda ari gambar ka diambi lebuh ka bejalai din







6 comments:

AnakApaiAlek said...

Best amat gambar bala kita menyanak raun ke PP, nganti cuti panjai ujong taun tu ka mai bala aku kia. Anak aku dah ngaga plan deka ke Langkawi.

Indai Dara said...

nya meh kala ka apai n anak bisi cuti bejalai sida indai on aja nama utai sebut ka bejalai. Amatnya kala dah datai ba pp alu ka langkawi

aram kitaii cuti2 m'sia ahakzzzz

hornbill said...

baru dipeda mua andan.. tang mit amat... engkah ke besai agi

Indai Dara said...

umbas meh nya Grace kelalu besai legi nyu ambis sidiia semua ayan - uji nn ngecik ba archive bc meh gambar aku click 2x ulih nn meda besai agi

-f-l-o- said...

I miss Penang! Semak 4 taun aku belajar din suba... tiap taun udah nya aku pulai kin belama makai kuey teow & laksa penang.... wuaaaaaaaaa!

Mama Doyee said...

Nyamai amai raun ke Penang neh. Pemakai bangat maioh din expecially mamak food. Nyamai Nasi kandar ia wai. Amai munyi ko nuan andan sida kemiding sebelah rantu jalai. Uji kitai ka meda on the way ngagai Sepang/KLIA apu.. raya pemaioh-maioh. Kala aku ngasoh Papa aqila ngentu ngumpul kemiding tu saut urang " Nadai aku ka disaman urang setegal lauk Iban dek nya. Neh pemadu laut Semenanjung utai ngenyamai nya enda nemu makai ia. Pedis pemakai enda sama. Neh ba Nilai bisi kebun kemiding seberai Giant lelasam gamal kami seduai menyadi ngumpul kemiding nadai peduli ka urang mansa.