Wednesday 7 May 2008

7/5

7/5 bisi meri 2 iti utai nyadi dalam pengidup aku:

1.7/5 - ari aku diada ke ngagai dunya tu. Nyu enda berasai umur nyu makin betambah. Taun tu udah 41 taun udah nguan dunya. Tang asai ka baru 20 taun. Tanda kitai nyu makin tuai meh nya. Ngarap kediri meruan lantang serta gayu guru serta gerai nyamai nguan menua.

2. 7/5/89 - aki aku(ari sepiak indai) nadai. Enda ga entu tuai tang meh laban ka engai ke spital berubat (nya meh aku puh dikesema ke indai aku baka niang aki laban ke engai ke spital ti sakit). Baru sarinya meh aku nemu ari pengada aku ka amat. Sebedau tu mati2 aku ngumbai ari pengada aku 16/6 baka ka ditulis ba surat pengada. Nya indai aku madah ke amat aku ada maia tu tang apai aku ngubah aribulan laban ke laun diregister nyu 15/12/67 baru tudah aku digaga ka surat pengada. Sigi landik apai kami ngubah ari pengada bala anak ia. Adi aku ke lumor 2 pan bansanya meh. Ia ada 3/1 tang diubah apai aku ngagai 15/1. Ngarap ke roh aki selamat begulai engau ini (ini nitih ke ia kena 3/2/2006) ba menua sepiak nyin

6 comments:

aMy said...

Wahhhh Happy Birthday Inik... Nda berasai,jampat endar umur nambah neh inik? Ngarapka umur panjai, murah rezeki serta diberkat Petara... Muahhhh...

Lyana said...

wai andan,

Selamat ngintu ari jadi lah ke nuan! 'Life begins at 40' ka sempama selalu di dinga kitai. Aku udah meh enggau masuk club tu, 2 taun lebih ari enggi nuan, wai! Aisehhhh, kembai idung ka asai udah datai ba taraf tu. Agi menya, tak tuai ka ati din ma ninga urang udah mangai 40han, tuai meh kitai, umur ke meningkat tang agi berasai biak di ati din. Kenya meh, asal lantang senang, gayu guru berkat meh nya hehehe.:)

Anonymous said...

Selamat nyambut ari pengada wai..arap ke semampai lantang..mayuh berkat..pengerai serta happy selalu :) bekunsi birthday with my brother

Licia said...

selamat hari pengada..gayu guru gerai nyamai.lantang senang nguan menua..ohh haha..
Happy Birthday..God bless

Indai Dara said...

amy- terima kasih (nya meh betambah aja2 meh tudah umur ciri2 ketuaan ekekeke)

lyana - terima kasih wai nya meh wai nyu dah nyadi member the 40s hehehe

debbie - terima kasih. auk menyadi nuan sama ari engau aku pio

licia - terima kasih nya meh ngarap la gayu guru meh.

SemadiNadai said...

wow!!..Birthday nuan sama enggau besday bini & anak tuai aku...anyhow..."Happy Birthday"..ngarap ka lantang senang sereta mujur dalam semoa pengawa.....