Monday 19 May 2008

Kena Tagged Amy

Ditagged Amy - nyu kedua kali tudah Amy tagged aku baru perasan sohiii endu Amy.

You have been tagged!

The rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

ehemmmmm tu ya dehhhh

1. Gila majalah - (esp.pasal home deco n resepi) nama tama agai kedai bup tang enda dipraktik ke mina ke pesaka ko indai aku

2. Rindu meda indu ka nemu nganta (ukai ke melampau) tang aku empu enda nemu nganta

3. Pengawa ti pemadu dikengai ianya bebasu (pingai mangkuk ke , gari ke kasut ke ) tang nadai ama ka pan enda diri empu meh dengan paksa relanya aku buat juga

4. Ti tinduk kaki mesti dibap engau pua tajapan panas

5. Pemadu buyan(takut) betemu engau dentist ka ngadu ke ngeli ari suba-suba diatu alu meh bedau ukai setaun dua nyu bebelas tau udah ko kaban aku puh nyindir

6. Utai pemakai ke dikerindu ka aku dalam bab menyambal huhhh enda ibuh makai asi tau meh tang anang aja belacan nya semacam bau sigi enda meh aku negu

7. Tubuh XS tang nyawa (batang rekung) anang ngelaban enda ibuh ngena ekrapun bejaku ko ini aku hehehe

nya diatu aku ka tag sapa ohhhh - hahhhhhhhhhh tu ia nama sida ia


lyana
Alliscia
Gna
Grace
Mac

2 comments:

aMy said...

Hehe..ngka nuan enda perasan ka tag dipadah aku terubah nya meh aku mdh br sis..ejejej.. apuuu, sama tua sis.. ngelusu amai ka betesah gari pa suma.. sigi enda rindu..enti ulih semua ka tepu dlm mesin.ekekek..thanks sis..

Lyana said...

THANKS for tagging me!

Benung prepare ke tu, agi milih ni ia ke patut agi di 'show' ba post aku nya! more weird than else!hehehe