Monday 22 September 2008

Baby Shower Party

Tutututut ko munyi tepun munyi bisi misis

Malam
Yet: datai ke rumah lemai pagila ngirup kitai nyu tetenguk ka makai cupcake

Pagi Siti
Gurl: You are invited to Baby Shower Party endur anu2 n jam anu2 n theme: pink
Yet: dah dani ka, aram kitu berapi kitai.

ish -ishhhhh ko ati aku nama enda program bala indu dara tu - ti baby shower party (sapa bagi sida ke udah kawin n ka ngandung???)enda patut mesti tu ka nundi aku ko ati aku ga blurrrrrrrrrr mat laban sida tu ahhh. Enda ngawalah datai aja n kami manak datai bisi ga nitih ke tema mimit ngena tancut n skirt pink hehehe sporting ga taja enda nemu nama utai ke nyadi.

pukul 2.30 lemai
aikkkkk bisi decoration ba mua pintu pink karer agi nama enda pengawa sida tu neh???

Masuk ke rumah

apuuuuuuuuuuu meda baju anak mit begantungan n tepeda ke indu siku ngandung aikkkk baka kala meda indu tu ko ati aku. Dah nya di intro ka sida indu dara kami duai padu laban aku ti puh nyerungkai ruai (blog) sereta selalu maca blog ia. Baru datai ari Baharin tudah tuai laban ke ka beranak bulan 12 tu laki ia pulai ke Baharin baru. Ia tu sebenar sana U engai licia. Kira alu nyadi pangan meh udahnya tambah mega ia asal ari Miri.

Kira engau urang ngeruh ai meh kami manak.


Urang ka ngempu pengawa (Carol-ngena tupi) nerima prizin ari kaban ia


Gambar bala ka bisi engau datai party


Ka ngambi gambar tudah - bateri dah mbih tak nako2


Model party pack - stidi Yet (enda lebu nulong carol ngadu ke party neh tau nyadi party planner alah David Tetura ila yet!!! rajin ia deh

9 comments:

Anonymous said...

Oh Congrat ngagau bakal mummy soko tuk, jauh mai terbai ari Bahrain neh. Siapa ke ulih nyadi David TutTutTutera nya deh?

Anonymous said...

Asai ke kala meda Indu nyak..kawan yet ka?? (Aku ngelala Margaret-Senior aku ba Kolej Bujang kelia) Tapi aku enda pasti iya ngelala aku ke enda..iya geng enggau gud friend aku Mary

Cehhh nyau betusut aku neh..anyway..cute amat baby shower party nyak

Indai Dara said...

cat - nya meh jauh tudah terebai laban ti ka beranak di menua ko ia. indu daha ba gambar d baruh nyin ti ka nganti david nyadi party planner.

Debbie - kawan yet meh nya - Caroline George Gumbang(sekelas seduai) ba rumah sida yet ia ngaga party nya. Agi ia ngelala nuan lo ia. Nya meh ia mdh mary dah pulai ke miri baru ga. Ni enda cute barang baby nyu bergantungan dahnya maioh kaler pink agi hehehe

Gna Eb said...

Uit....
Nama meh tusah ga org jakun aku tok. Bisi Baby shower party ari enam tok, ko bala. Aku tok ngauk belauk aja. Nyau ke puas ke berunding, bakani baby shower nyak kowh, meri baby mandi. Di bai ke mimpi. Ehehehehe..

Sempat gik kami duai carol singgah di klcc, ngiga baju utk baby shower punya pasal.

Last but not least, I'm enjoy myself that day, sambung gik sampai malam.

Indai Dara said...

gna - hehehe blur nuan pasal baby shower pia ekekeke nadai pengalaman jara belaki pan bedau muahahaha. baik seduai bc meli prizin kami manak mai tubuh aja kumbai main2 aja auk sambung sampai malam n tema pink diteruskan wakakaka tang bc kaban siku tumu "belayar" hehehe

hornbill said...

Kirim salam agai Yet nya... hehehe

Indai Dara said...

grace -> auk pagila aku madah tadi baru dah pulai makai kepsi yet belajar (ia arinya bejanji engau anak aku ke biak ke maia agai kepsi) pagila agenda kami sebuat makai dim sum kena brunch

CarolRG said...

apu...nyak cerita baby shower sida ya. sapa ke tumu 'belayar' nya? aku kah? nya meh nyu nda irup meh ai soya bean. lelak mai asai ku. kaki ku nyu kembai.

tq meh laban sudi datai.

Anonymous said...

:)