Thursday 4 September 2008

Selamat Berbuka Puasa

Kami engau bala laut ngemenuh ke bazaar ramadan taja enda engau sida puasa. Kami semina engau bebuka puasa aja hehehe. Ukai nama rindu diri ga engau bala mensia maioh. Tambah mega endur sida ke bejual tu enda jauh ti bejalai kaki bisi kini 10 minit.

Tu sekeda ari kuih kena kami engau urang buka puasa. Tumu kami manak buka - ti nurun meli utai empa pukul 4.30 pukul 5 pm sigi alu bebuka meh kami ngirup lemai enda alah anti sida laut berbuka.


Kuih Lapis, Apam Senyum, Karipap


Putu Piring - Gamal sereta asai umbas ia tang ti ka meli panjai amat baris ( tu semadi tadi tumu nurun urang bedau bisi nya aku meli ti laun kapa aku nya engau baris meli kuih tu)


Kuih Popia Goreng special - pan laku amat umbas ia ga penyamai


Kuih Lembut (ko anak aku -nemu amat ngaga ke nama laban ke lembut amat)

6 comments:

daradesa said...

sedap mai kuih nya..sama meh nya bala laut ke puasa kitai ke enggau neh..ukai nama rindu endar meda macam utai dijual maia tok..bala sa kuih muih apu sedap2 gamal peda bala sa lauk anang nyebut tang meh mal mat nadai gik rega seringgit nyau rm2 sesudu lauk nya enda puas makai..enggi aku maia bulan bakatok enda tinggal meli umai..bisi org nyual umai kita dia hehe

Lyana said...

meliur meda bala kuih-muih nya serta kumin dara , pasal umai.... Slurppppp!!

nya meh, kemari adi aku madah ke ia 'batal'puasa, kena timbak bendera jipun, ka ia! Wai, wai... kami sebilik tu multi-racial mariages, 4 iku diri menyadi, 4 menantu lain bansa apai-indai aku. Semina taun baru cina aja kami enda enggau urang. Rugi ney, nadai ampau!!

Indai Dara said...

Dara -> sigi rindu meda macam2 kuih n lauk. auk nadai entu rm1 lauk dijual urang. Uji nuan meda gamal pengemit karipap siti 50 sen sida nyual. Nadai lepeh nyual umai wai dara ama tetenguk ka enda ngaga kediri meh

lyana - bisi aku nyangkung nuan wai lyana hehehe. sigi gaya nya wai jarang enda kawin rujak diatu; kami menyadi pan bansanya aku aja ka nyangkut kita Iban. hahaha angpau nadai lai ney.

hornbill said...

tiap taun sigi di anti pasar ramadan laban ka meli utai dempa. Tang taun tu aku alu nadai agai pasar ramadan laban ari ti selalu ujan. Ngelak ke urang bukai dulu. Hehehe

Indai Dara said...

Grace -> anang ngelak ke urang aja hehehe enda ampit legi. sigi amat munyi ko nuan enda sigi di anti - nyu ujung2 puasa sigi baka urg ke raya nya meh kami menyanak bebeli ke biskut engau kek

Mama Doyee said...

Kuih lembut ko anak nuan nya kuih tako nya ko entua aku. Nyamai amai kuih nya. Bulan puasa tu meh bulan aku diet. Sigi rindu ngagai bazaar ramadhan tang amai munyi ko dara utai jual bangat mar. Nemu kita ba kami ditu ai tebu se jug di jual sida RM6! Gila ko aku. Gamal ka nyual nya pan ngena rerising.