Wednesday 27 August 2008

Kaban Lama

Ti kitai sigi amat berambu kaban engau pangan diri bula ngumbai enda lelengau ke pangan diri. Ba aku siku ti sema udah ngambu pangan diri kaban @ bakih @ pangan @ kawan munyi da ko jaku nembiak maia aritu sigi meruan nyadi ke pangan sampai ila-ila meh.

Tu kemari bisi betemu engau siku pangan ti sama sekula tang meh ia senior aku. Lama nadai betemu sereta lama mega nadai bekuntek pangan diri. Udah tembu sekula ia alu ngajar ba Sri Aman udah nya alu nadai bekuntik pangan diri agi. Mina ninga rita ia belaki jadi engau sida lacey menua kedah udahnya pindah pulai ke menua laki ia. Semadi udah gawai tu kemari bulih no hp ngejung ka alu betali alau engau pangan diri. Udahnya alu ngiga jalai ngambi ulih betemu engau pangan diri - nya alai maia cuti seminggu tu kemari ngambi peluang betemu engau pangan diri.

Bendar berandau agi ka asai tang meh kasih ke sida menyanak engai ke laun mulai kediri ( kaban aku tu jenis indu n bini ti kelalu mithali ) enda kala bejalai jauh kediri nya kasih ga. Nyu asai nyesal ngenusah ke tudah tuai driba kediri udahnya enda kala datai menua endur ke betemu agi. Minta ampun wai MP ti sema nuan bisi maca blog tu ketegal ke ngenusah ke kita menyanak. Ti nemu - nyau kami duai Viani mecut ngelawa nuan ke kulim kia. Nyu boring tudah anak ia nganti kami ke mulai ke pengingat sereta "kunseling" engau pangan diri pasal pengidup rumahtangga. Ia ga seduai ia viani sama masalah mina engi aku ti lain.

Nya sekali meda pangan diri nyu tunsang dunya, suba aku gedempul sida slim diatu sida berisi aku nya tinggal tulang sama ke jaku ( baru ga berisi mimit taun tu). Biasalah enda sah munyi ko laut ama enda berposing, nadai peduli ke urang ke meda kami ke begambar lama udah enda betemu jara 19 taun.

2 comments:

Lyana said...

aku pan ampit meh taun tu betemu enggu kaban lama ari primary school kelia. kami duai 'beserara' enda begulai sekula ngagai secondary agi, lalu nadai kala betemu nyentuk ke diatu.

ari pangan siku aku, ke sama ba SMK st theresa kelia baru kami duai nya 'betemu baru'. 30 taun dah friendship kami duai nya 'putus', tang sama2 agi ingat ke pangan. Tu diatu baru niri ke rumah tangga ia, bansa ia ke laun deh, bulan enam tu tadi kahwin, jadi enggau ribai ari Wales, UK.
apu..amat baka cerita drama tv nya deh, 'jejak kasih' cerita kami duai nya tadi. nadai berubah kawan aku nya, a true friend , ba aku...

Indai Dara said...

amat seati sejiwa seduai neh wai sama bela nangkup sida riba agi nya hahaha. Sigi endang amat untung ti bulih kaban bansa nya- kadang2 nyu asai engau diri sebilek.