Friday 22 August 2008

Bungai Engau Kesulai











4 comments:

Lyana said...

apu...rindu meda bunga begulai enggau kesulai. menua kitai, wai?

Ingat ke lagu iban bai Kristopher Kelly bisi nusui cerita..bunga enggau kesulai? Tune lagu agi dikingat aku, lirik lagu dah lupa enda ingat !!!hehehe

Anonymous said...

nama crita bungai and kesulai tuk deh??

*baka bisi hidden message..ada udang di sebalik mee

Indai Dara said...

lyana - aku munyi ko nuan meh wai lyric enda entu ingat tang tune ingat (nya meh aku belagu maia ka upload gambar tu hehehe teringat maia agi sekula pri kelia ka amat belagu Kesulai Terbai. Kesulai menua kitai nya wai dambi maia ke penang cuti tu kemari (hobi baru sulu aku nangkap gambar - so kasih ke koleksi ia beperap dlm kumpita manah agi aku ngeso ka gambarnya ba blog aku)

debbie - nadai udang sebalik laksa sarawaknya deh hehehe sengaja ngaga gimik ba title posting hehehe

CHONA IGNACIO said...

I like plants/flowers so the pictures you displayed mesmerized me but I cannot understand your language. What country is this?
Continue to display like the ones you did. Visit my blog also.


CHONA