Friday 15 August 2008

Yeyyeye

Aku enda ingat ke lemai tadi bisi badminton semi final. Lemai tu dapur sida labu n labi enda berasap cyti kenu hehehe nya kebuah pulai ngambi anak sekula lemai tadi alu lepak makai di luar. Penuh ari selama kedai makai nya eran ga aku nama kebuah, sekali ninga bala tachuh baru aku ingat Lee C.W main.

Nyu asai ke engau urang meda ba stadium meh laban bala nyu tachuh meri sukung. Rindu sebengkah nama bebala maioh meda. Ti di rumah kediri kurengggggg meriah munyi ko laut. Nyu enda entu bulih makai laban ke bara meda sida bemain tak nako2 hehehe.

Nasit tudah menang bisi ga menua malaysia bulih midul, enti enda emmmmmm putih mata.

Baru berasai bahang olimpik ngelama tu enda entu laban menua diri tak nadai bulih utai taja maioh utai ke manah nyadi maia olimpik tu ( baka nembiak ke ari USA ka engau nyemerai, naka kediatu ia meh bulih midul emas ke pemadu maioh) iskkkkkkkkkk iskkkkkkk nya baru.

Sigi baka deh pemeri Tuhan ngagai siku-siku mensia enda sama.

3 comments:

Lyana said...

midul apa bulih sida malaysia main badminton, andan?

aku enda ampit enggau meda. ka nganti meh ke jaku. nya meh kiruh ke ka 'beganjuh' baru nyu nadai ari aku kemari. TV nya pasang ga,nadai ga meda semi-final nya, tak tennis ke di show ditu. rugi ka asai :( !

Indai Dara said...

midul perak ulih tudah Lee c.w kasih mat meda tudah tuai nyadi pemakai lindan amat2. amat pama ga lindan nya aruh pemain no 1 dunya urang france enda minat meda urang main mintin keni wai lyana hehehe

hornbill said...

Taja LCW bulih perak aku agi respect enggau performance ia.... Ukai senang ulih datai ngagai peringkat baka ia nya.

Aku malam nya pen nyau rauh-rauh depan TV.