Wednesday 8 April 2009

Beganjuh Alu Majuh

Baru bisi minyak tanah kena nungkun api kelita - nya meh ruai tu baru tampak. Amat bendar ka aku engau urang kimpin neh. Anang salah sangka ukai engau kimpin pulitik lik di batang ai din tang engau urang kimpin earth hour.

Beganjuh aku nya kebuah ruai petang. Nya meh tu sekedar gambar ke sempat dambi sekumbang ke beganjunh. Nyu bara berandau sereta majuh nya nyu enda tentu begambar, maia kingat baru beposing tang nama dah "cung" sida sebuat nyu nadai betati ke ka ngambi gambar.


Lama ga udah enda betemu kami sebuat nya meh maioh utai kerandau.


Begambar maia kami Q ba rumah tokenio ari Sabah (ngena baju burak nyin)

Nyadi mudil bakery sida Miriam aku ngambi ke bisi buah engkuang ke tambang pulai ke Miri
(anang salah sangka ukai aku ngaga aku cuma mudil aja hehehe ia ke baju mansau siku da ba gambar di baruh nyin urang ka ngaga kek tu - tokenio ari Bario)


Begambar engau 2 tokenio ke spunsa makai malamnya Betty seduai Miriam)



Begambar bala maioh bala tokey n tokenio ari Sabah n Sarawak sebilek
(Betty sebilek, Rosita sebilek n Miriam sebilek)


Nya tokey Inyau nanya agai mem ia udah kenda utai mansau magang - takut ke temuai ari miri lapar ko ya )


Nyamai amai din sum ba dragon palace tu semampai ingat ke penyama ia nyu ka ambis dipanjuh baru ingat ka ngambar - ti nemuai baru ila mai tokenio Betty kia baru


Beposing dulu sebedau makai dim sum

Bejalai pan sempat ga meda urang food fair ba lake side-sempat meli utai kena ngaga cupcake pama meh


Buji enda MAMPU ngempu begambar engau megai mimit pama meh hehehe kasih tudah asai keengi diri ngacau enda ga sign board ba belakang nyin enda ulih ka ngisin kediri wakakaka


sempat begambar ba ruai temuai Betty sebdau mupuk pulai -rindu amat meda rumah Betty santek n kemas amat

Nuju Valentina ( arap ke nuan bc nemuai agai blog tu) gambar ba koleksi royal albert rosita tokenio ari sabah- aku nuci mata aja ba myer taja bisi 50% offer royal albert



Ba mua rumah tokenio ari sabah - nyadi mudil iklan minyak kayu putih laban ka promosi ngagai bala di miri ia dah nyadi tokenio minyak kayu putih ( ba sepiak tisi nyin pun kayu minyak putih). Mar tokenio sabah maia mudil iklan tu dispunsa ia pakej penginapan n makan pecuma semingu di Perth hehehe jangan marah ahhhh tokenio nanti sia datang lagi)


Mudil kapal layar - nyadi minah jinin indai tuai urang tu ngembuan kapal baka ke belakang nyinnnnnnn nyampauuuuuuuuuuuuuuu meh enda pia ti bisi spitbot pibaglas engau enjin 60 kuda junsun pama wakakakaka

ka ngeso kediri rajin maca bup nya engai enda begambar ba mua library


jimat ke endun engai ke pagar belakang nyin rebah endur nuan nyandar



mudil developer rumah Betty seduai Inyau


7 comments:

YourFriend said...

wAHH baru muncul ya huhu...majuh?he hehe...

Indai Dara said...

hehehe kami ga engau urang earth hour deh- nama nya deh enda nemu reti majuh pio hehehehe majuh nya ngisi gelung aka makai. Bendar bala menua kangaroo din nupi aku majuh

Lyana said...

apuuuu melancung makai angin nuan pia? patut pintu bilik ditutup bekalang alu !!!hehehe lama enda ngena jaku tu ....

kini menua di tuju nya deh wai? Sabah, Perth???Perth, Sabah??? pedis ke nitih ke pejalai nuan sekali tu, jarum kompas aku deh nyu kitau2 enda temu tunga agi...hihihi nyway, gaga ati berandau enggau nuan baru.

Happy Easter ke kita sebilik !!

Indai Dara said...

lyana - hehehe nya meh tudah aku nyu betambit pintu bekaling alu raun kenu - rari ari pengawa rumah enda lama. Ke Perth aku nemuai agai bala geng ( siku tokenio ari Sabah siku tokenio ari Saratok - nya nuan nyu kompius pelaba aku laban aku bc nyebut sabah)

meda mua surat (FB) tin2 tadi ka ngangau nuan ngena nick nuan nyu teringat ke indai ia selalu nyebut nama nya ama ia bekenang ke kita sebilek suba hehehe. Aku nadai scanner ti enda ka aku scan gambar kami sida tin2 kelia munya di bethelehem hehehe

Happy Easter agai kita sebilek mega

Anonymous said...

lawa sida nemuai enda madah..patut asai ke bisi asai ke nadai meda "kenaya" padu ba sida sida saudagar saudagar munyi ko aunty jenny.

Ila enti rembus baru anang enda nemuai ngagai aku..kisok aku ari nyak serambau sida mami ditu.

Bendar shopping wai??

Indai Dara said...

Debbie -> hehehe bc meda kenaya neh. Nya meh enda kuntek nuan laban nemu nuan bz - aku din 23-30/3. Ukai kenda bendar nyu 12 kg lebih tak nako2 but then still berbalui aku ngangkut R.A laban ke 50% memagang nyu asai ka dangkut magang nasit buah engkuang enda cukup enti nda david john n meyer dangkut aku sekali hahaha nyu rabun mata aku mata collection RA

Anonymous said...

Nya ngam amat nuan kitu ngankut sida RA. Show gambar ila ok.

Mayuh endur raun??

Nemuai baru ila..ditu nyamai agi rindu endur raun..bedau entu mayuh orang..sedang2