Friday 24 April 2009

Bz Aku Endun

Binziiiiii aku endun anang maioh kumplin madah ruai petang belamo. Kumbai nuan enda maju ensenis aku taun tu. Taun nyin kemari engau urang nangkap kuntrik nyadi forwarding agent - besai ensenis aku ni ke mungkus ni ke ngiga kutak ni ke mansut ke barang etc yang sewaktu dengannya)


Taun tu taja ekonomi merudum tang ensenis aku makin maju. Ensenis mungkal barang dalam kutak agi tetap maintain hehehe. Ensenis aku ke baru tu besai agi endun. Aku engau urang nyadi kuntraktur kelas F (aja) hehehehe peda nuan gambar prujik rinobit rumah gaga aku. Ni enda binzi laban ensenis maju baka tu.








Nasib prujik intirior design aku nyu ka tembu ( dinga nuan ni enda maju ensenis aku nyu engau urang muka ensenis hiasan dalaman aku - tau nyadi ensenis woman of the year). Nyu ka tembu kuntrik ngecat bilek - bilek igat engau nana aja bedau cat aku ia ke bukai udah tembu. Tema karer dalam rumah ko nuan endun adeiiiiii laban dunya ke binzi kimpin earth hourlah earth daylah nya aku milih karer gadung ( green kaler) Ila ngeso ke gambar ti prujik interior design tembu)
Nya kumbai nuan enda binziiii sida indu tu. Bedau ensenis transportion - ari-ari siang malam pemadu laku ensenis teksi aku ko nuan. Ensenis makai aja meh enda laku selalu amat dapur enda berasapppppp huahahahaha ti enda nyadi jutawan fakir aku.
Nya dinga nuan cerita indu ensenis ke pemadu binziiiiiiiiiiii ( enti meh amat neh yet - naka meh pemaioh pala agung dipeda nehhhhhhhhhhhh) Bah udahnya mupuk aku ka bejalai teksi aku customer dah nganti ari-ari kena buking pukul 11.30 pagi mesti bejalai teksi

2 comments:

YourFriend said...

Pey pey kumbai aku amat potong SESCO karan kitak Ini ;-p ha ha ha...mesti nuan ingat ke TNB saru mayar bil.Salah Bil!!...diatu ngena lampu bateri nuan pia deh he he he...nya kulap2 belama.Ama bisi ama nadai.Amat besai tangkap kuntrik ensenis woman tu he he he...

Apooo,anang nda ke Spa nuan,lelak ndar munyi nya,he hehehe ngambi ke regas maju gi ga ensenis nuan...auk ila meda projek hiasan dalaman nya.Anang nda mantai au!!!

xoxo

Indu Rumah Panjai said...

Andan,

Nemu aku ensenis nuan wai, ensenis teksi ke nurun pagi, tengah ari, lemai enggau malam. Aku tu suba selalu numpang apai urang enggau ensenis nya, diatu nyu udah retire tua, berengkah ari bulan sepuluh taun siti tu kemari, nyu nadai urang nepan agi. Kelia ma nganti passenger, tembu tak tinduk dalam teksi, nganti jam ke pukul 9.15 malam endur passenger datai.

Aku diatu pia meh, enggau urang nangkap kuntrik munggang mit, kemahi (ku uhang Dijih) meda uhang ngelekatka tail dinding lalu nyemin endur parking kehita ba belakang rumah panjai. Rumah urang nya udah tembu 8 taun tang lalu enda dilekatka tail ba kaki lima, bendar aku ngumbuk urang ke empu rumah masang tail, ari kelia, nyu lelak aku meda semin pia aja, bebut undang enti lama enda diberus. Baru taun tu urang ka renubit, nya alai aku bulih kuntrik.

Aku enda la enggau urang kuntrik forwading agent, sebengkah kuntrik aku manduk lauk ma ujung minggu, laban mayuh amat bala ke gawa ba sawit ngetu makai ba aku. Tembu tak kisuk ku nuan.

Tang enti apai urang nya ninga, bakatu ku iya nyaut: manah meh nya mayuh pengawa, reti nya mujur meh pengidup, enti nadai pengawa besari-sari nyu enda mansang kitai, ku iya nyaut menyadi iya ke sebana mayuh pengawa.

Dini kita diau ba Miri, wai?