Sunday 24 May 2009

Nyamai Endar Neh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naka meh tudah aku dikereja ke bala jiran. Engkah meda pendiau aku enda kaya baka sida kini nya tak ngaga aku tak sepeneka sida ia.

Auk. manah-manah MBM meri engau nyedia ke tong sampah ngagai tiap iti rumah di miri anjung agai tong sampah aku ga sampah sida ia. Puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bangka kita nya deh antu!!!! Enti sekali enda ngawa tu suah amat sida ngaga aku bakatu. Utai ti ngasuh ati aku bangat tak bulat amat - laban sampah tembu tak dileka ke sida ba tisi tong sampah - akaidaiiiiiiiiiiiiiiii sigi amat jai untak sida tu. Ti nyema untak aku bisi rusak diberi sida pri engai meh aku. Nama rumah aku endur nugung ke sampah pia?????

Cukup enda mereti sida tu. Tong sampah ia digalau ia engka ia semak pintu peda aku sigi enda kala meda tong sampah ia nya pansut, engka nya dikena nyimpan emas kini?????? Tadi entah nyu ke berapa kali ia muai sampah bakanya. Nama kami manak lama bejalai ari mingu ( laban ke ke gerija udahnya beranjung ke sida anak agai sunday school sereta bebeli ke barang) sigi bisi aja sida sampah engkah ba tisi tong sampah kami manak. Engai meh perut buntas nya nepu dalam tong - mesa ni ga pemerat plastik sampah nya , akaiiiiiiii pedis untak laban jiran baka tu,

Nya cerita jiran mua rumah kami - bisi sakit enda betul untak ( menawa sampah kini).

Sida ke sepiak kami ( rumah ga baka stail kutak bagi 2 nyadi semi-D) nya ukai semina enda ibuh ke kitai tang meh mega jai untak baka sida ke seberai kami menyanak. Munyi enda ko jaku laut maklumlah urang kaya kereta nyu 2-3 buah. Tak selalu amat kena empang sida ia mua gate kami menyanak.. Peiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pemadu enda nemu ngerunding ke kitai ke empu rumah digaga sida bakannya. Kemari manah agi cerita. Engka kena lantak sida kini mayau, alu ka dibuai sida ba mua rumah kami menyanak (ba semak endur sida seberai puh nugung ke sampah). Tak enda mukai-mukai kami mnyanak datai bejalai nyu tepeda ke pengawa sida ia. Nya meh aku kucau-kucau dalam kereta bejaku kediri mucau ke pengawa sida ia. Sigi sengaja dipeda sida ia aku ke ringat. Nyu pemuas sida ke b"betinco" engau pangan diri diperati ka aku ari mua empelua ( jendila) ba bilek atas nyu ngambi cangkul siku numbak ke bangkai mayau nya tadi. Enti kami menyanak enda tepeda ke pengawa sida ia nya tadi sigi bendar ensium but mayau engkah ke sida ba mua rumah kami menyanak semingu tu.
Sigi bindik amat aku bisi jiran bakanya. Merinsa pan aku enda meh minta duit ari sidi ia kena makai - anang meh ngaga kami menyanak bansanya. JIran ke jauh agi - manah magang engai ga bula nusi deh sida ke sepiak engau seberai rumah kami menyanak ke pemadu enda mereti, Engau bala jiran ke nguan rumah baru ba mua kami dia lawa magang engka nyepi rumah diri baru kini - lantaklah engkau labuuuuuuuuuuuuu tak hairan engau rumah kita ke barunya ila 12 taun ke datai bakai engi aku meh penyaie rumah kita nyaaaaaaaaaaaaa.

Nya meh tau dikumbai kitai perut jani perut perutiiiiiiiiiii mensia baka sida tu

5 comments:

-f-l-o- said...

Apu wai.. sampai Scotland tu bahang panas nuan nya. Nadai entu beradat kitai enti baka jiran nuan nya... uji bai berandau manah neh. Tanya sida iya nama hal bakanya.

Tanya manah keh, ulih ka?

Gna Eb said...

Peruti nggau perut sida iya nyak ney...Huhuhu... Baka ke nadai pelajar. Skool high2 stupid never ending one.

kenergy_ichi said...

Sama baka aku din meh tu, kes parking... Kerita peniga buah, endor paking mit, depan gate aku jd mangsa.. sekali aku geram.. Block ku kerita ya ke parking cun2 dpn gate aku, udahnya selamba aku nurun ke pasar... Lemainya aku datai kira ka hot ya nanya aku, "namahal nuan parking blok krta aku? Selamba aku nyaut.. "namahal nuan block parking aku!! " Enda memunyi tudah kaban, sari-ari tudah nganti aku pulai... nyamai asai, nemu jera udah nya... Puas ati aku...

Mama Doyee said...

Apu.. besai penusah nuan tu ini. Laban nya rumah kitai empu amai tau start gidan ati sereta irau. Sampai bila kitai tan idup enggau urang bansanya. Enti rh sewa nyamai meh jai ko jaku jiran rari ga kitai ngiga rh bukai nya kenya ko dek ini? Aku bisi idea ini, tang idea tu mesti confirm dek ini amai urang nya ngereja ulah nya. Enti sida muai sampah ba dek, maia sida nadai, dek muai sampah dek ba sida ia. Enti dek bisi sampah but, nya agi manah. Lebuh meli ikan sebelah pasar simpan sida perut ia, sampai masa apa lagi betindaklah. Baka kes parking, kenergy udh meri idea, tau di kena nuan idea ia nya. Ini, ada berani ka? He..he.. (Enti enggai nyadi laya ke besai anang dek nitih ke jaku aku tu ini. Enda alah di sue urang ngagai court.)Bai berandau sida jiran dek, padah ke sida dek nadai syer enggau sida MBM, nyadi baka sampah bela ngintu enggau diri empu, anang sut2.

Indai Dara said...

flo - bansa urangnya tusah dibai bekromponi majak ke penemu diri aja meh sida - nganti mood manah dulu ila mai sida berandau ( diatu ati agi baka gamal ari menua kitai di sarawak tu flo angat amat - kemarau kami ditu

gna - nya meh skul hai2 but stupit niba pinis ti baka perut jani tauka perut manuk diperuti enda lebu tau kempa ti perut sidanya habuk pun tarakkkk ( nganti 5/6 ila nuan meda gamal jiran akunya)

kenergi - auk bakanya ngaga sida nya baru nyepi asai neh, ni alah kitai aja pedis ati laban sida - uji ti aku, alu aku saut munyi tu ia " ahhhhh apa kau rasa ????? orennnnn or empelam sama2 masamkan!!!!! kenya ngau mensia nadai ati perut. - bisi ari sida ila deh

mamadoyee = hehehe stidi jako lalau nuan nya nehhhhh jera engau -tembu tak ngira diri aja kitai tu nadai dipeduli ke sida - bisi maia aku datai tuyu ila ngambi sida ensepi asai ney wai ( nda pulai gawai nuan???), Sigi sut jiran sepiak aku nya wai enda behapaaaaa