Thursday 10 September 2009

Enti Diberi Peluang - Ka Betemu Engau Sapa Kita????

Enti bisi urang nanya kita - sapa meh ka dibai betemu (esp urang ke benama, berita di dunya tu) Pelaba aku maioh urang ka dibai betemu. Engi aku enda aku kiruh ka betemu urang urang "penting" nya laban sida ukai ngelala kitai enda pia ( hehehe jai akal) manah agi betemu engau kaban belayan ti lama udah enda engau betemu ( ni ko diri empu meh hahaha -ia ke bendar urang ke ka dibai betemu sida gerenti nadai ari betemu engau diri ti baka aku tu hehehe. Buang karan aja ko urang nya pelaba aku ti aku mai ia betemu hehehe)





Sayau Lidi D umur enda gayu - bisi kebuah mehnya ko Tuhan


Grup Da Bitel - dalam mimpi nyadi back up singer kakaka



Puuuu- mit amat ga sais Midam Tusut neh


Gandhi - Kasih tudah tuai nyu enda dapat bejalai nya aku ngiring ia pama meh ngicha ka diintroduce ke ia agai producer pilim Buliwut ulih ga belakun engau sida sarukan



Kuin Jabit n Prin Cair - hu r u, suri i enda ngelala u ko kuin jabit nganu aku


Kasih tudah Pikacu hehehe Picaso kumbai Nstain (Ukai nama deh nyu enda ingat kediri megai ucu Picaso -pama urang ke dipegai aku nya ka amat painting kenu setiap lemai sigi nyunting meh ia enda lama drawing book abis


Lasabit Tila
Nyampau meh ia ka kiruh engau aku buang karan layan minah takde kelas ni ko ia bejaku laut hahaha


Hahaha nya gamal tudah Nstain - pecoma tudah Picaso kumbai Nstain hehehe (TQ Chris n Lyana sigi baka nyu tuai )

Nyu nadai utai dikunsi nya deh nyu tebatai gamal kelia munya- Pama meh kuchau-kuchau kena update blog. Laban ukai nyengala mensia - nama pan dah di Ibankan hehehe (nama Iban magang engi sida ia tu)

9 comments:

YourFriend said...

apoooo neh lawo sida ya neh udah betemu ngau mensia tebilang..:)..jilis aku!!

Indai Dara said...

endun - hehehe "mensia" tebilang dan gemilang hahaha uji peda nuan gamal anak urang siku nyinnnnn ba baruh nyin - ba gamal lidi d nyin bedau entu ka nyadi sign of peace ia hahaha

Indai Dara said...

endun - hehehe "mensia" tebilang dan gemilang hahaha uji peda nuan gamal anak urang siku nyinnnnn ba baruh nyin - ba gamal lidi d nyin bedau entu ka nyadi sign of peace ia hahaha

YourFriend said...

nya meh agi mit ndar ya...tiyut!!!lawa ya neh udah ga betemu ga mensia tebilang,tampak rita nya neh!!

Chris Anakapai said...

Haha...
Best amat ah. Enti ku pun mesti ngaga pose macam2.. Haha
btw, asai ku ukai 'enstain' nya... that picasso... hehe

DCampbell aka Puteri said...

Haha, pama nuan udah betemu enggau orang ke pemes! Lisabet Tila pen bisi! Hahaha.

Lyana said...

apuuu...nyu pedis kuyu, pedis rang aku, ngerising macha post nuan siti tu, andan !! nemu endar ngelulu ke sida mensia femes nya...statue de cire, ka peranchis. patung lilin, ka kitai iban. Mdmm Tusut enggau Picasso ( betul ka Chris, ukai Enstain nya wai..hehe) sama2 bansa peranchis. sida Da Bitel sebuat, baka ke ulih meluk nuan! hahaha

Indai Dara said...

Chris -> nya meh macam2 stail kala "sida" enda nemu utai hahaha. TQ baru aku perasan hahaha Picaso nyadi Nstain pahai kitai

Puteri -> hahaha nya meh lawa mat sida "betemu" engau urang pemos buji enda betemu engau sida ke "real" ney

Lyana - ba ya wai nyu saru laban sida tu hahaha kasih tudah Pikacu (Picaso) kumbai Nstain auk perasan aku knu dipeluk sida bital hahaha

-f-l-o- said...

Haha bulih tahan komentari nuan nya Andan, lain dari yang lain!