Monday 19 July 2010

Malas Tah Ku Ingau

Nyu ka datai ujung mingu ba mingu nyin kemari enda berapa manah mood engau manah runding kaban. Aku jampat ngambi ati tauka ringat tauka aku nyu lelak tauka nyu pemuas ia ko urang nyu enda alah tat ka, nyu nemu ga ngambi ati nama urang dah puh amat ngaga kitai bansanya.

Tusah ga mensia laban ke maioh amat kitai ngumbai diri nemu semua utai, ngumbai diri manah lebuh maia bejaku engau. Nyema utai jai nyadi ba sida alu urang bukai ti kumbai sida ia mai tauka ngereja penyalah. Peiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii auk kita aja meh manah nadai nya kiruh deh. Nadai urang enda dikelala kenu tang maia bepansa engau urang ke dikumbai telaba tauka dikelala enda ga besapa. Kaban engai jai mesti urang ka bisi stindit engau kaya - kaya memagang urang engau begulai - peiiiiiiiiiiii enda kiruh aku tu, aku tu anak urang merinsa diau rumah panjai di menua ulu nemu diri sigi enda kiruh ke utai bangsanya - peiiiiiiiiiiii alai meh nuan.

Ti bejaku nyaut urang alu rari ari utai dikerandau ke urang - nya meh SEREDAH tau SUT. Waya dalam udah maioh putus kini. Nya alai ke bukai engi urang alu kebukai saut ia. Ia aja nemu berunding ke pengidup engau pengarap - kitai tu kelebih aku tu enda nemu utai. Bah nama aku tu nadai runding pia enda mikir ke pengidup engau pengarap - bisi meh utai tau nyu rauh-rauh kitai nyebut tauka madah tang bisi ga utai semina deka ditemu diri empu aja kelebih agi ba hal pengidup. Legi urang nyebut ia ga gagau kediri madah kitai tu nya - nya alai kita bansanya laban enda tu nya. Peiiiii malas tah ku ingau - just wait n see ko ribai . Ahhhhh deh kapa ngira nya agi lak ni ko ia meh . Kapa enda bejaku kulu kili ngajar urang ngambi ati ia puas laban ia aja ke nemu utai, ia aja ke manah

No comments: