Monday 5 July 2010

Nadai Danjung Agi

Nadai entu cerita - nyu dah bari cerita aku tu tang Ujung bulan 5 nyin kemari kaban aku siku ( kami duai tu sekelas start ari F2 sekelas datai ke F6 udahnya ngagai U ke sama engau sama course agi) Mina ia beruntung laban ke agi kereja, nyadi aku nadai nasit enda panjai kereja. Ngining gaji kaban meh aku.

Ia SMS aku mai aku ngambi MASTER ba UPM. Nyamai bisi kaban engau sama belajar, aram meh tua ko ia maia aku. Nya meh ko aku nyaut SMS ia anang guai nyaut nuan aku aukkkk - ketawa dulu HAHAHAHAHA apu sanu ko aku nyu nadai danjung agi engi aku tu. Untak pan nyu makin betegal meh laban kenda gawa agi, nadai entu nemu dunya agi.

Ohhhh anang kenya meh ko ia. Ti belajar ke berapi ka aku ko aku, ngambi aku bisi pengelandik ba dapur engka jemah ari ka muka ensenis makai. Belajar ke teori nadai danjung agi engi aku tu, tambah agi tulang nyu buruk meh belajar lalu nadai ari meh tudah aku tu ka belajar. Indah pendiau aku empu enda ngintu diri ( amat ahhhh sekumbang kenda kereja agi jarang amat engau urang be"facial" sida buk semadi nyu ambis ka burak magang belah kening baru nganjung diri empu becuk buk nya pan selalu aja "delay". Ti siang ari sigi bara beranjung ke sida anak ke sekula engau tuition aja meh. Malam nyu ngintu utai di rumah ga. Ni ke danjung belajar agi, laki jarang ga di rumah.

Bedau apus cerita ke ngaga MASTER nya tadi. Lebuh ke ngangau ke bala kaban makai kena ngintu Gawai tu tadi, dia meh bisi kaban ke sama engau aku kereja suba bakanya mega. Sanu ko ia nganu aku, aram kitai belajar baru ngambi MASTER. Apuuuuuu ney nama bala tak berebut mai aku tu belajar baru ko aku nganu ia. Bah nyamai kitai bebala maioh belajar. Hehehehe enda ibuh pan aku tu ke nadai kereja. Nya bisi siku kaban aku ke nyadi lecturer ba UPM madah, bah belajar meh kita anang engai. HAHAHAHAHA ko aku ngenyegit kediri baru ketawa, Peiiiii indu tu buruk ahhhh ko ia- hehehe peda nuan gamal aku tu bisi ari belajar peda nuan, ko aku nganu ia. Ila nganti minah nyu besai ga ko ia - iskkkkkk nyu nadai danjung agi untak aku tu ia kebatang endar deh hehehehe.

Bah kita ke agi kereja pajak ke meh belajar, engi aku tu nyu nadai agi danjung tambah agi nadai ari engau jam ke cukup kena engau belajar aku tu. Bala agi mekang-mekang.

Nya meh cerita "Nadai Danjung Agi". Ngagai sida 3 ke mai aku belajar baru nya , bah kita 3 anang nganti lama2 agi pun kedia meh kala bisi peluang engau agi bisi ati. Good Luck munyi ko ribai

2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Andan, enti tak free amat, nadai bala anak ngiruh agi, engka tau ga neh. Taja enda kereja ba upis, tang busy ga laban prugrim bala anak. Aku munyi nuan meh, belajar baru, for what? Enti endang udah bisi kereja, alu extra degree nya mai gaji niki, engka ga. Anyway, kudos ka bala geng nuan ti ka nambah ka penemu sida.

Indai Dara said...

puteri - nya meh wai agi ngelima taun tu pelaba aku sigi "dicata" sida anak aku siang malam hehehe. Bala kaban aku nya sigi tau ngambi sida kereja magang tambah agi anak nyu besai magang n kedua agi single mingle