Saturday 25 September 2010

Macam-Macam Ada

"we'll be Friends forever, just you wait and see" -winnie the pooh

Wasehhhhhh rajin mat aku ney kala ke bisi mudal ka ditulis.

Aku ka "angkat bakul" (
enda mampu nepan lift hehehe) sekali tu. Ba pengasai aku, aku tu orang ke pemadu "setia" dalam bekaban. Bakanya aku maia keterubah begulai engau pangan sampai ke ila-ila aku sigi enda berubah enti sema urang tauka kaban akunya enda berubah. Tang enti urang nyu enda entu ngelala tauka enda entu ka segulai engau aku, enda ga aku nyu nganjak "kitut-kitut" ngagai urangnya deh. Enda alah engai ke disempama ke urang munyi ko sempama laut "HIDUNG TAK MANCUNG PIPI TERSORONG_SORONG"

Lemai ari tadi aku bisi nerima pesan ba inbox FB aku - utai ka ditulis dia nanya ka aku sanu ka sama belajar ba ....... ,orang sarawak enda?.

Nya aku alu nyaut - aku mehnya - aku alu ingat ke ia.

Nya meh ia madah ke aku jampat mat refresh pengingat . Kira agi ok meh ko aku. Udahnya alu bebalas utai tanya - nyu baka urang ke bebalas pantun - jaku tanya skema hehehe nama udah lama enda berandau.

Nyu pemuas ke berandau engau betundi, ko ia "sanu..., nuan tu nadai berubah ney ba jaku, agi baka 20 taun ke suba" Nya baru kaban ko ia. Oh sanu ko aku, terima kasih laban agi ka bekaban engau aku, nemu ga nuan ngiga aku taja udah diau menua merika din-agi ga ingat ka aku.

Nya ko ia nundi aku , nama nuannya lain ari urang bukai senang dikingat (
nama apai aku ko ia nya- lebuh maia minggu orientasi semampai ditundi(diorientasi) ukai semina nembiak sarawak tang mega ditundi group bala sida bangsa serani laban ngumbai aku urang bansa portugis meda nama apai akunya) Sigi semampai ingat aku ke nuan ko ia.

Rindu berandau engau kaban ke lama nadai ditemu rita - hahaha mulai ke pengingat. Nyu tekenang ke pengawa maia ke agi belajar suba - kami sebuat puh duduk di belakang maia lecture sociologi akaidai bendar ngetat ke leko mato ka ngantuk. Pemuas beperening ke pangan diri tembu tak nyau ngelesap kediri nengah pintu belakang dahnya alu lepak ba cafeteria ngirup wakakaka pei pemadu nama dah datai sot.

nya meh kaban@kawan@friend ti tua ikhlas munyi ko laut bakanya ga urang engau tua.


kaban@kaling enda sebaka ba tiap iku sida macam-macam meh perangai setiap iku sida baka iklan astro macam-macam ada kena merindang kitai ke bepangan engau pangan diri