Monday 13 September 2010

RIP Tokey Wong @ Lutong Cafe

gambar ambi aku ari GB Jenny Jeli @ Sebugey ( Gambar sida ia ngirup pagi ba kedai ia pun bulan 8 tu tadi)

My Condolences agai tokey wong sebilek. Agi enda entu pecaya ke tudah tuai ka udah nadai tumu pagi tu tadi. Pemarai tudah tuai setegal ke accident kenu ko berita ke diterima tudah aku. Baru nemu nyu udah ngalih ari tu tadi laban ke gagau nyedia ke utai ke kena aku ngaga acar entimun ( berapa ari udah alu enda nyadi laban ke bisi temuai) Nyu ka pukul 2 tadi muka FB baru nemu beritanya semadi meda post sebugey.

Lutong Cafe nya nyadi dapur numbor dua kami manak - nya meh nyu telaba amat engau sida menyanak. Nyentuk ka tudah minah nya diambu sida nyadi ke anak laban ti baka gamal cina. Tambah agi ari kandung sampai ke diatu sida ke meda minah. Nya meh bini niang wong nya ngambu minah nyadi ke anak ia laban anak indu ka siku aja.

RIP tokey wong

2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Apu, naka meh tudah Wong nya nyu udah ninggal! Tekenyit amat aku macha rita nya. Tegal accident, pia?

Ma meda aku, "Hello Darling" ku iya. Sigi ka endar iya ngeluyar sereta ngenduan aku.

RIP Wong. ;-(

Indai Dara said...

ba ia wai puteri - aku tekenyit meh kemari nya meh nunga litup alu nulis post tu - nemu meh nuan ia ukai enda pemadu pandai ngambi ati customer nadai enda urang dikelala ia. Melanja bala customer meh kadang2. kami manak semampai dipelanja ia laban anak aku ke biaknya ditundi seduai melaki bini dikangau ke anak wong-ukai mudah seduai melaki bini ti meda minah.