Wednesday 5 October 2011

Enda Ibuh Nyadi Juta Nam, Ratusan Pama Meh

Hahahahaaaaaaaaaaaaaaa ketawa dulu.

Ngelama tu ninga cerita tauka maca ba newspaper utai tu nyadi. Tang saritu munyi ko jaku maia aritu HARI INI DALAM SEJARAH ( mentang-mentang meh aku tu nyadi cigu sejarah kelia munya di Bethlehem)

Jarang engau urang ngecik balance aku maia ke ngambi anak sen ba atm laban ke nemu ampau ke tinggal ( mesa ga tudah anak sen ke tinggal sebuti ke cukup datai ba ujung bulan nganti gaji bulan baru ke masuk)

Tu tadi rajin aku ngecik, AIKKKKKKKKKKKKK peda aku ngemaiohnya balance. Kumbai salah peda mata kini merinsa ga enda entu terang tang engai kiruh ngena cermin mata. Iskkkkkkkkk salah kini peda mata ko aku.

Nadai entu kiruh ke balance duit nya tadi, alu mansut ke duit meh aku laban berumban ari ka ujan tambah agi nyu dah geriuk perut ka makai tengah ari.
Udah ke mansut ke duit sigi nganti resit pansut engai ke nadai bukti duit keluar ampaunya maia BOS BESAI datai alu ngaga audit. Nadai aku kiruh ga meda balance.

Datai ba kerita laban ke nyimpan resitnya memanah nya aku tepeda ke balance.
APUUUUUUUUUUUUUUUUU
Uji peda nuan igat ko aku madah ke anak aku.
Bah mami enda nemu maca lumur sa puluh ratus ?????




Nyin baki ya nyu ratus hibuuuu wakakaka duit dalam akaun nya enda datai 2% ari utai ke ditulis dia.

Udahnya udah tembu makai sereta bebeli ke barang dapur, pulai alu meh aku ngecek baru. Ni nemu perchuma kitai kumbai urang nipu enda alah kena tangkap baka berita ke empai lama nyadi di New Zealand.

Akaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ba urang ke kaya nadai ngasuh ka luput utai bansanya. Aja bala Iban kaya belah menua arab din gaji sida ia 1-2 bulan utai ke ampaunya. Indah bala Iban ba kulikil aka ng latak ditu bisi gaji RM100k sebulan.

Tudah indai dara dini enda ka luput 10 generation ke ka datai kada kala meda utai ampaunya ba akaun bank. Kus semangat uji ti amat enda udah tua sebugey raun mai duit ampaunya hahahahaha
(ti kena tangkap urang pan sama meh kami duai)
Laban udah janji sapa ke tiket sigi mai pangan diri raun.

Nya meh cerita mat jenin, indai dara version.
Kaya 2-3 minit aja wakakakaka




9 comments:

Endu Tupai Engkrabak said...

ulih meli set royal lebat ba kak mimi ke rega 8 ribu nya wai.

YourFriend said...

huhu..:)

Indai Dara said...

wai EtE- sigi alu kemari ngelawa kak mimi naban ke ruyal lebat ke RM8k++ engai ke dambi urang

cik endun - huhuhu ba ya tekenyit tegepang ati, enti meh amat alu raun n suping ke perth tua cuti deepavali tu ila wakakaka perasan kayo

Endu Girl said...

apuu....encelak mato meda cda duit nya hahahahah...best nya..(mimpi udah mai guni...kena nyoping..nabak kediri gai Krito ID)

Indai Dara said...

Gurl - uwaaaaaaaaaaaaaa amat kenda. Auk gerenti nyuping agai great eastern mall ney wakakaka

Apaienduq said...

uji tabur kitu neh, bisi kena mantu bala kitai Iban di ulu sungai....ha ha ha

Indai Dara said...

Apaienduq-ukai enda sigi kumpum bala di rumah panjai din apit enti meh AMAT hehehe

Apaienduq said...

Indai Dara, kati meh utai nya tau enda amat, udah printed ba slip deh?

Ensera Kitai Indu said...

enti aku wai indai dara...sigi enda tepansut ke jako meda utai ngemayoh nya....