Monday 24 October 2011

Lumpit Tebal

Ari minggu nyin kemari kami manak nganjung diri ke Bangsar makai mee kolok engau laksa sarawak seraya ke alu bejalai. Laban endur makainya ba belakang Bangsar Village. Nadai pejalai sigi nuci mata aja. Lama amat udah enda ngusuk leka mata meda ruyalebat, kira ke ka kia meh tuju ati.

APUUUUUUUUUUU raya ga rega utainya diatu. Bisi discount 20-30% agi meh mar ari maia aku meli kelia. Aruh ga nyu dara sida anak. Tekenyit meda rega laban aku sigi amat lama nadai nuci mata agai kedainya sekumbang ke nyu enda ngiga pala agung kediri agi.

Nyu tekenyit aku meda teapot rega ia diatu rm12++.++ siti. Aku meli kelia semina RM6++ bedau discount. Huhuhu nadai ulih meli utai tu agi ko ati aku. AMat bendar aku nelik utai dia laban indu ka nyaga kedainya friendly endar ga.

Enda lama udahnya datai mak latin siko pulai sesais ngetu dia ka meli wedding gifts ka anak kaban ia. Auk urang tebal lumpit nyamai meh wai. Meri perisin ke urang kawin pan beribu rega. Nya aku nundi ia laban friendly enda ga mak latinnya. Pama beri ka aku ney hahahaha ( kati kenda munyinya deh ia ga madah arap ke ia ka kawin tu sampai parai meh jadi melaki bini rugi ku meli ti 2-3 taun nyu sarak ko ia) Nya aku meda rega utai beli ia RM17++.++ udah 40% nya.

Akaiiiiiiiiiiiiiii kemaia meh lumpit aku tu tebal ney??????

4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Puuu, amat mar rega utai nya! MIL aku meri ke aku teapot Royal Albert Country Rose ... ka meli sepasang teacup enggau saucer ngambi ke bisi kena aku ngambar utai ... 2 - 3 kali meda rega, alu apin meli! Hahaha.

Indai Dara said...

ba ya wai puteri - kira ke enda ngumpul utai bakanya agi meh tu nyu belipat rega ia udah. Pandak jari enda ulih ambi mar amat so meda aja meh hehehe

Endu Tupai Engkrabak said...

Amat ID, badu meh kitai ingin ke nya. Meda ari jauh aja.

Ensera Kitai Indu said...

Kami ngining aja....ngigit jari....dumpit kepis belama.....kasih ngenang diri...