Friday 4 November 2011

Udah Atur Petara

Udah nasit atur petara tauka ketegal peneka kitai empu?

Enda nemu meh Laban aku ukai urang ka kering ba pengarap, sebuti ke nemu bisi Tuhan aja.

Nyamai amat meda urang bisi kuasa. Ukai semina kuasa ba pengawa tang mega ba pengidup.

Urang ka bisi kuasa tak sepeneka ati peda aku. Ti bejaku nyawa enda tau enda kurah-kurah engai enda minta disenakut ke urang. Mua enda tau Enda redu-redu kena ngeso ke pemangah engau kuasa.

Pia meh engai urang baka aku tu Enda nemu baka Ni pendiau urang ka bisi kuasa bisi pengeraja engau bisi semua.

Enda aku isahhhhhhh tajapan aku tu urang merinsa urang nadai kuasa nadai pengeraja. Munyi ko leka lagu engkah Sigi udah selatan pengidup tudah diri datur petara baka tu, nyadi terima aja meh.

Ni ko urang meh engau tudah diri. Semina minta Tuhan meri pengerai ngagai aku ngambi ulih ngemata sereta nyaga bala anak ka mesti dijaga engau ngibun Apai Indai aku ka nyu tuai. AMEN

1 comment:

Ensera Kitai Indu said...

sinu ninga sebana nuan wai indai dara...sabar wai...