Thursday 21 February 2008

"Ayam"

Ni alah anak aja bisi ayam sida indai engau apai bisi meh ayam hehehe. Kitai ka indu jarang pelaba aku jarang ngembuan siti aja kasut tauka bag ( nya antara ayam sa indai)

Teringat tudah ama indon petungal aku nama besebut ka ayam. Mula2 anak buah aku nanya dini endur ayam sida , ia alu enda camang2 madah "ayam sudah saya simpan dalam almari ais" peipeipeiiiiiii pahai kitai. Dah nya pass amat tudah jaku iban.
(nyu nadai entu utai kena up date sebarang utai digambar )



5 comments:

Gna Eb said...

Adesh, mayuh amai handbag nyak peda ku. Ehehehe..

Ehehehe..Ila ku ngambi gambar collection heel ku. ihik..ihk..

Fabulously Sassy said...

Waaa! Amat munyi ko nuan. Aku rindu meh meli kasut taja pan urang selalu nyindir madahka 'mayuh amat kaki dik?'. Hahaha

Indai Dara said...

gna -hihihi anang munyi engai ka "urang" nemu bc siti agi bedau lam atas laci ekekeke nyu bc pukat empalawa ila mantai ekekeke
(auk ahhhh bantai ka meh ngambi keangan maia tuai ila meda penuyu pengawa diri ila wakakaka)

sudan - kitai indu maioh kaki magic enda dipeda ekekeke

Anonymous said...

Aku minat amat kasut wai Andan..sigi enda tau nurun..kaii pedis amat temptation kasut..aku gila kasut & handbags..

By the way..cantik amat cupcakes nyak ahh..sigi enda di empa aku..simpan aja..laban kelalu cantik

Indai Dara said...

entayang - nya meh tusah ati ama agai suping kumplek enda meli ko jako tang ama bc laluh anak duit sigi bisi meh mincing kutak kasut akaidaiii