Tuesday 12 February 2008

Happy Valentine's Day

Selamat ngintu ari valentine agai semua( enda kelalu tumu pelaba aku). Arap ka pengerindu kitai agai pangan diri meruan belama.

Aku tu lama udah enda ngintu utai bansa nya ko kitai (enda malu madah kediri hehehe) Udah ka bulih status bini urang alu enda kala. Nasib kala ngasai ngintu valentine maia agi bercinta kelia (apu kasih aku ekekeke) Engka sigi baka ia kini, ukai setegal urang enda sayau ka kitai tang nyangka nyu enda perlu agi kini bagi sida ka laki.

Nama utai beri apai/indai tuai kita wai?????? Bisi nerima mungai????hehehe. Aku tu munyi ka dah disebut tadi sigi naka ka bercinta kelia beri urang hadiah. Dah beranak pinak tu nadai ahhhh, mina last year aku bisi minta- ukai diberi tang laban ka minta (nya ia hahaha enda malu minta)

Tang sigi gaya kitai menua kini especially lelaki kitai Iban enda engau romantik. Tang ukai ga setegal sida enda sayau ka kitai engka laban perangai ka romantik engau bini diri sigi pelaba aku nadai dalam pengidup kitai Iban (ti bisi pan nyangka nembiak ka rebak diatu). Bak sida ia utai ka amat perlu engau beguna ia nya ruang bilek (family) - duit - bisi kereja ti meruan.

Nya alai ti urang enda meri gift tauka candlelight dinner anang merajuk ekekeke. (Tang ti bisi nya pungka manah agi enda pia berasai amat laki kitai rindu amat ka kitai enda pia wakakaka)

Barang sapa kitai ti semampai ngintu ari valentine - pajak ka dia anang ngetu. Enda ibuh beberi ka hadiah tang bisi ati tauka pengingat ka nyambut nya engau urang ka dikerindu ka kitai dah pama, enda pia????

Happy Valentine's Day agai semua

No comments: