Tuesday 26 February 2008

Laut -Cina-Tambi

Urang di malaya tu mina nemu 3 iti bansa aja ka bisi di Malaysia tu ianya laut,cina engau india. Kurang amat general knowlegde sida ia. Enda ibuh kira agi ti ia ka enda sekula, urang ka bisi pemandai pan bakanya mega. Ti bansa kitai ari menua Sarawak sigi enda entu nemu sida padahal ba TV selalu amat mantai ka kaum2 ka bisi di menua kitai.

Nya alai nama sida meda tudah diri sigi bejaku cina engau kitai kumbai sida ia cina esp kitai bansa Iban. Lelak amat ninga sida ia bejaku cina engau kitai, ti nyema ngena mandarin tauka hokkien baik ga gi bisi ga nemu ninga mimit tang cina kl ditu ka mat bejaku katonis. Kadang2 ti meli utai tak sua ka aku aja duit laban enda nemu utai ko sida. Ti kitai madah kediri ukai cina alu kumbai sida ia pilipin taukan siam ga kitai peiiiiii pahai dayah. Ti kitai madah IBAN SARAWAK nyu bengap2 gamal. kasihhhh.

Nambah ka agi anak aku ke biak mata sipit sigi ga ngam amai gamal tudah ia. Ila ka nundi sida ia madah kediri anak madi Jackie Chan tang enda saum apai engau indai wakakaka

Engka bisi pengamat ga kini teori madah kitai Iban datai ari menua Yunan din.

Maia Ngambang Agai Kaban Cina Di Taman Bukit Kajang 2008


Pulai Ngabang Lepak Ba Sunway Pyramid


Begambar engau madi cina aku "Jackie Chan" lebuh nemuai agai ia ba ongkong

12 comments:

Lyana said...

andan,

Amat ka nuan, amat nadai ngelala bansa bukai sida orang di malaya.
Aku mai apai & indai aku raun ke KL bulan 7 taun 2006 kelia, enggau kami menyanak. Seminggu kami jadi tourist din, gaga amat apai enggau indai aku, tang semina siti aja utai ngasuh seduai ia enda nyamai ati, ia nya orang di KL selalu mai kami jako cina dulu ma maia ka makai tauka shopping.
Kadang2 teju aja, laban aku noticed, sida ia ka agi ngelayan kitai, meda kitai baka bansa sida ia kini.
Tudah bala anak aku, ke endang sigi
mix blood, kelala ga gamal seduai ia bisi purih orang putih pan di tanya sale girls enggau jako cina!
Apuuu!amat kurang endar IQ sekeda sida nya! Bila ngenang ke tu, bendar ga ketawa ke nya. Bisi ga topik di tusoi maia ka berserumpu begulai.

Indai Dara said...

selamat nemuai agai ruai aku wai - hehehe nya meh ko aku wai. nadai ndar penemu sida. auk tudah anak nuan ka mix nya pan kena bai jaku cina laban ka ngumbai nuan cina pahai dayah ka sida tu ahh

Anonymous said...

Dehh cute anak nuan ngena ceongsam nya...

Anonymous said...

nama indai enda ngena deh ?

Gna Eb said...

Cda ke ba menua semenanjung tok ndang sigi kurang penemu. Engka enda kala macha bup sangka ku.Baka ke cda iya ja ngembuan M'sia tok.

Enti aku awak ke kutap2 jako cina. Ehehehe... Auk belauk nyaut cda iya.

Ruis Jugah said...

Jacky tengah posing amat wai..uji tichik enggau iya

Indai Dara said...

cuthess - nya meh capuh bala cina meda ia ngena maia ka ngabang

anonymous - indai enda tau ngelak ka anak aja hehehe

gna - sigi ga puh dilak ka aku kutap2 kediri sida jaku cina lantaklah labu ekekekek

wis - ukai ka enda wai bendar nichik ia nya meh tudah tuai nyu tuchum ngetak kediri ditichik sa anak hehehehe

pat said...

ka ketawa aku macha entry tuk..

Sigi amat sidak semenanjung agik belik.Hehehe...Enti madah kitai ari sarawak,kumbai sidak iya agik duduk ba pun kayu.Kumbai sida iya agik hutan menua kitai..Enda iya nemu bansa kitai mayuh modern agik pemikiran ari sida iya.

Aku kala suba ngena skirt pandak masa agik diau enggau family ba din,aku mengucap indu tuai laut siko kumbai iya aku indu laut.Phei..

Licia said...

amat nya..bakani enda runding orang di semenanjung ditu.
aku kala bisi experience madah kediri ari Menua Sarawak. Adakah patut nanya orang Sarawak ngena duit nama?? Apo!
kelalu katak bawah tempurung orang ditu..(tang nda semua) kebanyakan!

hornbill said...

aku no komen meh topik cina2 tu laban enti ba swk tu empu pen orang sigi bejaku cina enggau aku. Entam ku aja nyaut enti aku nemu utai ko ia.

Kaban aku siku suba enda diasuh orang meli utai dempa ba Mc d /KFC maya puasa. Udah ia ngeso ke My kad baru ulih. Kasih... hahaha

Indai Dara said...

pat - hi3 sigi gaya intro ia. nya meh maioh agi ka runding agi kuno hahaha nuan enda nda nundi apai tuai nya sekali

licia - ti aku baka nuan padah aku ngena pound sterling engau jera sida

Grace - nuan enda ngawa sigi ga pernakan nda ngawa lalu bisi nemu ninco (jaku cina) mimit. aku pan udah meh kena sekali maia ba kfc kajang 20 taun ka udah sua ka ic baru pecaya laban kaban aku ka siko ngam amat mua laut sampal kami dicheck urang ic (diatu nyu amat nyadi laut ga ia)

-f-l-o- said...

Aku mayoh kaban ba semenanjung, bendar madah ka diri iban campur kayan, agi meh nanya 'ooo macam kadazan ke?'. Tengkuk baru nemu. Uji kitai nanya sida iya 'ooo melayu macam india' tauka 'ooo cina macam melayu juge ke?', pedis ati sida iya.

Ukai kitai enda rindu di padah cina tauka melayu pia, tang kitai rindu agi enti semua bansa ba malaysia tu NEMU iban tauka kayan enggau bidayuh WUJUD ba dunia tu. Ukai kitai ngasoh sida ngelala ni bagi iban enggau melayu, peda gamal aja sigi tusah. tang sekurang-kurang nya enti kitai madah 'Saya Iban', sida nemu Iban ukai ari Sabah enggau Kadazan ukai ari Sabah!!!

Aku ditu bendar promote ka bansa Iban. Hehe. Di tanya sida orang putih ditu 'baka ni gamal indu iban neh?' padah aku ke sida iya 'PEDA GAMAL AKU TU, UKAI JAI. INDU IBAN BA SARAWAK DIN SEPULUH KALI BAJIK AGI ARI GAMAL AKU TU.'

Wakakakakak....