Monday 10 March 2008

Engkayu

Tetenguk amat aku deka belauk ka upa nanas, lama udah enda makai upa nya. Kena mantup ka tetenguk ka belauk sayur kitai nya lemai tadi aku meli daun ubi abuk ko kami menua bisi ga urang ngumbai ubi randau tauka ubi manis. Nemu bala laut engau cina ditu belauk daun utai tu nya sida bisi nyual. Minggu nyin kemari meli daun sabung aku. Laut di malaya tu di ulam sida matak daun sabung.

Daun ubi abuk diguring aku engau pusu sereta belacan. Buah petai diguring aku engau suntung engau undang. Enda entu makai asi aku nyu ngulam tauka ngepung sayur aja. Bala anak nadai ga ka engau aku makai nya siku. Nama agi di bedal aku kediri meh (seraya ka nyangkung bala kaban blog do menua ribai din hehehe). Sigi enda entu beleman utai kelauk asal aja bisi lauk kitai amat ga simple tang nyamaiiiiii

Daun Ubi Randau @ Ubi Abuk


Daun Ubi Abuk Guring Belacan


Buah Petai Melintang (ko ini)


Sambal Petai Suntung-Undang

7 comments:

Lyana said...

Apu deh, nyu asai ke bisi nyium bau daun ubi gulai belacan pansut ba aku ditu. Naka meh, kitai tu enda bekunsi tanjung !!
Ka phone indai aku, ngasuh apai aku nanam maioh agi ubi kayu nya ba belakang rumah di KCH din. Enda sabar agi ke pulai kemisi, balek kampung, bulan Julai ila......
Pajak dia meh resepi rumah panjai, wai andan!

aMy said...

Akaiii.. Nyamai amai aaa.. Nyau lapar baru aku meda utai dimasak nuan Ini.. Hihi.. Aku sigi rindu endar makai sayur2 ti diguring enggau belacan..Dahnya sayur Ensabi paling aku minat mega.. Iskh..Tak bole jadi ni...Ka ngiga utai dempa lok tok.. Hihi.

Indai Dara said...

lyana-> nya meh aku bendar makai nyangkung nuan hehehe. Lawa ia enda lama agi nyenguk menua neh nama nya enda nganti maia gawai dehhhh. 2-3 ari agi bs bala ngirum sayur kampung ila aku manduk nyangkung nuan baru hehehe

amy-> nya meh aku bakanya meh sayur mesti ka campur belacan indah asparagus gurinf aku ngena belacan sodappppp. Nuan nyamai ahhhh esp ti maia sunday market ba satok dia oiiiii macam2 ada nyangkung aku manduk upa nanas hehehe

Gna Eb said...

uwaaa lapar ku meda daun ubi nyak. Ila kitai ngulam auk. ihik..ihik...

Last year mumy ku mai daun ubi ari menua, dti KL gik daun ubi nyak. Enchelak mata dani tindok, ullih meh nyambal. Adesshh..Meliur ku. lol.

Indai Dara said...

gna ->anang meriur auk peda aja ila nganti kihul datai kitai membedal ulam-ulaman bai ia kch.(actually tadi pan bc menyadi aku ngirum sayur-daun ubi, kemiding, upa, buah terung, daun entimun dll) tang kita kereja ga ka ngangau) lemai tadi belauk miding n upa palas campur daun sabung sodappppp, ila ngeso ka ba blog hihihi

Anonymous said...

Aku ka amat makai petai..maya ba Kch ari nyak dua kali aku berengkah nurun ke pasar minggu ngiga petai..masak sambal..nyau baka org nyera aku ngenang petai..

Anyway..sedap sedap sayur menua di kirum menyadik nuan Andan..

*Kitak ngagai Daun Ubi empasa?? Baka my dad's longhouse ngangau daun ubi empasa..aku baru belajar..ngelama tuk bengap bengap enda nemu utai daun empasa hehe

Mama Doyee said...

Amai nyamai lauk iban neh ini. Lama enda ngabas ruai kita. Nyadi apai aku bisi datai meh mai lauk ikan. Tetengok amat ngelala kita ikan tapah. Udah nya ke ulu beranang kami seduai minta ruas sebelah kampung laut kena ngelulun keli. Terung iban bisi meh kena ngesup ikan tapah. Nya sera aku maia ngandung diatu.