Thursday 13 March 2008

Idup Nyawa

Kemari menyadi aku bisi ngirum sayur kampung, nama agi deh idup amat isi laban tu. Tu sekeda ari sayur ka dikirum ia. Daun kenumtum engau daun empasa bisi meh ia ngirum, Hehehe nemu utai ka nama daun kenumtum kita ka biak (cangkuk nya meh ia) daun empasa nemu kita pelaba aku (daun ubi,/daun jabang/daun bandung) Ditu bisi ga sida bejual sayur 2 iti tu tang meh daun ubi baka tu (daun ubi isang ko kami menua laban daun ia mit n panjai baka isang) enda aku kala meda. Cangkuk ti bisi pan nyu takut meda gamal. Seminggu tu idup isi laban bisi sayur kitai. Anang meriur kita ka meda hehehe bisi aku nyangkung deh ekekeke




10 comments:

Lyana said...

Favorite sayur kpg. aku semoa meh nya....slurppppp
Aku ke Chinese market enda jauh ari aku diau ditu, bc tertemu ke periak pait enggau daun kangkung, lama aku ngelimat ke periak aku nya, basu dulu, buai leka ia, sirap alus, simpan dalam plastik container, tepu dalam freezer, maia tertengguk jengkau ga. Ka mansang baru ke market nya, ngicha enti agi sida ia nyual sayur bukai.
Nadai duli rega ia mar ditu, imagine nuan, sigi buah periak nya, ka mesai lengan anak mit, satu euro 20 sens. 4 ringgit 80 sen sigi!! Aku meli kira sekilo, bc diskaun...pama meh.

Anonymous said...

Apuuu sedap amat sayur wai Andan..tapi pait amat upa lalih nyak kann..org madah..rebus alu empak..manah kena org tinggi darah

hornbill said...

terung nya panduk enggau manuk kampung gaga ke sup... slurrrppp

aMy said...

Terung nya ke nyamai agi.. Gulai enggau janek kampung dahnya disup.. Fuhh.. Nyamai endar.. Ngkah salai ikan pon sodap... :)

Indai Dara said...

lyana-> amat munyi ko nuan nya ka pan enda nama udah tetenguk mar pan beli meh

entayang -> ukai nya upa lalih upa palahnya sama pait tang lalih pait gi- auk ahhh ka ubat esp darah tinggi n kencing manis

grace@hornbill-> sigi nyamai terung kitai nya bendar ngelimat tudah terung laban ka tan agi disimpan

amy -> sigi bini kasam babi terung nya heheheh ia ka muda pan nyamai taja bisi pait rebus gulai belacan n pusu slurrrrrrrrrrrrp

Ruis Jugah said...

apo deh you..amat idup amat nyawa laban nya...ngasoh aku ka pulai ke sibu baru tu!!

Indai Dara said...

wis-> nya meh wai ujai ja enda agi idup nyawa.apuuu jauh ga ndur mantup ka tetenguk neh nyu pulai ka cbu. ohhhhh amat ga neh nadai indu uhang sungaipura(munyi ko sa ini nyebut spore) nemu mandu utai bakanya ekekeke

Anonymous said...

Apu sedap neh, kucai pun bisi, terung Iban pun bisi, upa palah pun bisi, kenuntum tauka cangkuk, daun empasa bisi, complete nya lauk ba rumah. Akai kak ngiga tuk legi kepasar, lapar perut benung puasa tuk ehh, menguji iman amat post nuan tuk eh Andan.

Indai Dara said...

hahaha nya ia cuthess enda ngawa laban sayur magang-myamai ah kita di menua din sebarang maia ka gerenti bisi engi aku ka dishow ka dia semadi maia bisi urang ka mai aja. puasa nuan saritu nehhh anang baka apai tuai aku semadi lauk ka negur nama kebauh ia makai daging pei3

JoDiane said...

wawawa.. daun sabung peberet ku kmayuh iya dia.. akai rai, kiknik..