Wednesday 19 March 2008

Betemu Engau Astronout

Pulai ngambi nembiak sekula tengah ari tadi alu lepak agai subang parade kami menyanak merarau ba TCRS. Dah ka merarau sigi enda tau enda dibai anak aku ka biak agai MPH. Kebetulan munyi ko laut saritu maioh promosi digaga MPH. Pelancaran Detik Tengah Malam (koleksi Mr Midnight versi BM) dipejadi ka Nori Abdullah serta pelancaran bup ditulis niang menyadi astronout malaysia dipejadi ka astronout Malaysia Dr S.Muszaphar.
Nori laun datai nyu tekasak bala nembiak sekula lapar laban pulai sekula alu kia. Sekula primary ka endur anak aku sekula ka diinvite MPH kia nyu terauh ngangau ka anak aku madah kadiri rapar bala gang ia. Kami pulai Nori datai tadi enda engau urang nganti

Nyadi Dr. Muszaphar empu program tumu agi so sempat kami meda kia. Nya bala supervisor keran ngasuh bala anak aku begambar engau ia. Bala anak aku engai esp. anak dara engka malu n enda minat kini. Ia ka no.3 nya pan engai mula2 tang dipujuk aku ka ga ia. So malu2 tudah tuai ditundi urang ka bela meda kia.

6 comments:

hornbill said...

Nemu malu ga anak dara nuan nya neh

Indai Dara said...

malu2 tekuyung nya deh (datai di rumah alu sibuk chat engau kawan ia madah kediri bc begambar engau astronot)

Lyana said...

jeles aku ke anak nuan nya ulih bergambar enggau astronaut (eh, astronot, ka iban!)ke terubah ia ari Malaysia nya...kasih tudah ke agi malu, tang ila jadi kenanggan ia nya.

Anonymous said...

Kati ia enda malu deh.. nyu dah dara deh, diasuh begambar enggau astronot agi nya, ni tudah enda takut, legi baka ke meda cikgu mangah ba sekula oenakut ia meda, laban respect ia kelalu tinggi kini.

Indai Dara said...

lyana - kenangan tudah tuai meh nya ila.

cuthess - malu meh nya kenu n ninga maioh macam agi pasal tudah astronout kitainya alu enda minat kenu

Gna Eb said...

waiseh stidi mai wee, begambar nggau astronot. huhuhu..Pamo meh. :) Meda ari jauh pan bedau kala gik tok.