Tuesday 17 February 2009

Berami Engau Ikan

Urang injoi ngintu ari valentine aku bendar ngintu ikan. Ni enda sida apai aku datai ari rumah panjai datai nyu dini ari ( nyu ka pkl 1 pagi ari 6)mai ikan. Munyi ko ia ka udah ditusoi ka aku ba post ke udah bulih amat seduai ia indai aku mukat. Nya meh seduai ia ke miri nganjung agai kami madi.

Ia ke udah dibela seduai ia pelaba aku bisi 6 kg ikan. Ia ke baru ulih seduai ia ari 6 pelaba aku bisi 7 kg. Ko jaku pagi ari 6 ka mela ia meda jam nyu lalu pukul 1. Tang ati nyu gagit ke meda ikan ngemaiohnya sereta sayau meda ikan fresh amat alu bela aku malamnya ga. Rindu amat meda ikan enseluai nyu bebesai. Ni enda ati gagit amat.3.30 pagi bedau meh tembu - mina ulih mela enseluai, undang engau ikan ke besai (baong engau sakam) aja. Udah ikan ke bukai teju ka aku dulu, mata nyu ngantuk. Nya meh aku nyu bau ikan empa pemendar bebela ke sida ikan. Sumur idup aku tu enda kala mela ikan ngemaiohnya. Agi mit kelia kala ga engau urang nubai (sebuti ke ingat empa pengelama)

Maia ke mela ikan maioh amat menu ka dikereja ka ngaga umai meh ka dilulun meh. Rangka amat munyi ni nyawa ke danjung makai ikan hehehe ati ke bam/rangka. Undang enda maioh bisi 1kg lebih kini - ulih bubu. Ikan sakam umbas ia pemesai lebih sekilo pelaba aku nya pan ulih bubu apai.












9 comments:

YourFriend said...

apuuuuu nyamai mai ikan sungai ahhhaaa...nikau ke aku di Subang nuan ahhh.Nelan liur aja meh aku tu deh.:)

Lyana said...

ikan oh ikan...apuuu balat meh nya deh, nyu dini ari mela ikan..hehehe balat rengup2 sida ikan ke mit nya di guring. dilulun dalam buluh..aidehhhhh!! nyu aku ke gagit enggau nuan dia...enti semak nganjung diri enda di jemput ke rumah nuan, wai andan !

Anonymous said...

akai raiii nyamai amat utai di bantai nuan wai andan..sedap amat sup undang nyak

Indai Dara said...

endun - ukai kenda nyamai slurppppp. Bisi aku nikau ke nuan ti enda ngambi kediri ga nuan ba dapur aku sepiak nya (bisi aku nyangkung ngaga umai hehehe)

lyana - nya meh wai enda kala ngemendarnya bebela ka sida ikan. Auk ti baka ke semak nadai ka enda meri kaban - bala ke semak engau aku bela ampit magang diberi aku engi siku mimit ga. Sari ari 6 nya tak nyambut valentine engau ikan meh kami manak wai pagi ngaga umai aku dah tembu ngaga umai deep fried aku ga kedua dahnya malam sigi lauk kitai ianya dilulun aku.
Uji ke dapur kin nuan bisi umai gaga aku hehehe

Mama Doyee said...

Amai bendar dek ngasuh urang ngining ini. Nemu dek aku enti pulai ke Marudi beralau dulu ngagai sida apai ngasuh booking ikan baung ikan tapah. Nya raya penyamai baung nya.Ta nitik ai riur enti aku semak enda dijemput dek ini kia meh aku ngesah.

Indai Dara said...

mamadoyee -> muahahaha sigi dehhhhh kasih ke kita ke jauh, kenyang mata pama meh enda pia ahalangaiii tak pemadu neh ngasuh urang asa ati ngapa hehehe. Apuuuu ko nuan amat parti ikan engau undang urang tunga ke Baram diatu. Tak nadai ke nadai bansa ikan diatu. rega pan bisi kurang laban ke maioh.
psssssst bisi aku nyangkung nuan umai uji nuan belakang kin agai dapur aku kin kenyang mata nuan ekekeke anang nganu auk pama meh bisi nusi berita menua agai kita ke jauh enda pia waiiiii

SemadiNadai said...

akai dai....tetenguk meda enseluai...maia aku pulai 24/01-31/01 tuk kemari ka Kapit bisi gak nyala..tang lalu nadai bolih....enggai enda enggai pala agong nya gak sua...puas gak makai luyan & tapah.....

Indu Rumah Panjai said...

Apu amat mayuh ikan nuan nya wai. Ketenguk meda enseluai, nyamai amat enti dilempis tauka dikasam. Baru la aku ninga undang nemu mabuk....

daradesa said...

adei ikan o ikan..aku tenguk meda udang jak ikan enda berapa sedap mai udang sungai fresh agi nya gaga sup gaga tomyam manis isi ya..dah bah maioh ikan tesat enda ingat 'jalai-pulai-ke-rumah' agi.ba menua kami pen benung begiga ke ikan nyau sekayu rumah panjai nurun mansai tang maioh agi ikan mit2 gaga ke kasam..lempis sedap ikan nya, nya ya sigi orang rumah panjai semua utai ke sedap sebut ngasuh tenguk jak