Thursday 12 February 2009

Undang @ Udai PALAU / MABUK?????

Kemari benung aku ngecat ( minta puji ngambi urang ngumbai aku indu bagas gawa muahahaha) apai aku bisi betalipaun madah ke ai udah surut lalu sekumbang ai ke surut bulih belama kitai serumah mukat ko ia.

Peiiii minta puji sida ikan nya ko aku ti aku tu bisi pulai alu siga pending sida ikan n belalai sida ia - nadai kala bidik pulai. Rindu meda ikan lekat ba pukat- nyu ka segantang ikan enseluai ulih seduai. ka ngetan baru nyu tetemu ka sida UNDANG MABUK peiiiiiiii kala kita ninga undang ngirup ai bisaaaaa hehehe nya nyu nemu mabuk.

Nya apai aku madah maioh amat ulih seduai nangkap bisi dijual (4 kg) agai sida cigu lepeh ke ngajar ba seberai rumah.

Bahhhhh ko aku keni seduai nangkap udang mabuk alu bakani gamal pendiau undang mabuk. Nya ia madah ba tebing sungai endur sida ia enda entu dapat mindah - undang mabuk laban ai ngelama tu kelalu besai. Kulit undang mabuk tu nyilui ko ia. Ia ga maioh undang galah sereta gemu2 agiiiiii peiiiiiiiiiii nyu nitih riurrrr slurrrrrrrrrrrrrrrrrrrp ninga cerita urang tuainya. Engi mandal TR kami ko apai aku nyu dua baldi pengumbas ia pemesai ulih ia. Petungal aku bendar ari bepun ari pagi ngumpul undang mabuk laban ia ka tumu "main" ba pendaie tang enda memunyi majak ngumpul sengumpul. Nyadi apai aku laban ka meda sida undai ngemaiohnya nyu enda alah gumpul kediri alu bepadah ke rumah panjai mai bala sama ngumpul. Nama agi deh nyu ka sampal kami serumah nurun ngumpul sida UDAI KE PALAU ( kelalu bendar ngepub sekumbang ai besai sida undang nya nyu ambis palau/mabuk)

Kati kita kala meda kes UNDANG MABUK @ PALAU baka tu hehehe??????

p/s nyu tetingal tadi - saya karam sink walia melaporkan untuk TV Blogger

10 comments:

YourFriend said...

Kada nda bisi Sanga nyual undang kini..mwahahha....:)

LEE CHING said...

wai, bakani gamal udang palau/mabuk neh. Bisi brand ai mabuk diirup sida. ha..ha..

nemu amai nuan nusoi cerita, laban ti enda ulih enggau bala ba memoa makai undang. sabar ajalah.

Anonymous said...

Apu fresh water prawn sedap amat sup enggau gaga tom yam. Kapa nyual tunu enggau sedappp.

Indai Dara said...

Endun yet -> sida sanga nadai undang palau. Ba menua ulu aja bisi esp. ba menua kami endur bukai enda ga aku nemu. ti bisi gerenti ia bejual yet.
agi ingat ke sanga ga nuan neh muahahaha

Indai Starz -> nya meh pras menungging tu enda engau urang betunu ke sida undang galah ke palau nya. Enda entu belaman sida ia pelaba aku wai sigi cap apek nya dilaban sida udai nya muahahaha

Cuthess -> kelalu maioh nyu enda alah empa seduai ia ga (nemu aja nuan urang tuai ama utai maioh nyu ngenang anak ucu alu engai makai ga) petisebuk seduai idup ga laban injin api ke selalu sendat seput.

Lyana said...

Ka penemu kitai mabuk undang nya. Tang iya ke bendar sangka aku, 'lemas' sida undang nya, laban ai bah, keruh deh nyu enda betul agi antena sida iya !! Naka pengerindu nyala undang maya tu neh. Ba kami ditu majak mar rega undang, semadi nyawa tetengguk endar baru aku rajin meli.

Eh, nyu randau bukai, nama utai di cat nuan dia? Au, anang enda begambar, ka meda kaler dinding cat nuan wai ! hehehe

Mama Doyee said...

Ya para penontonan semua begitulah laporan daripada Karam Singh Walia yang kita baru dapat tadi. Bagi yang suka udang galah, jangan nelan liur tat ke aja. Bagi yang suka ikan sungai pun begitu juga. Sigi baka ai udah surut bah. Agi ingat kami bah kelia ba rh panjai sida ikan keli gegetik tisi tangga. Rindu ngumpul ia.

Anonymous said...

Sedap amat undang..enti semak nyau minta sankung.

*Wai Andan-sigi udah trining nyadi "pelapor" baka sida Karam singh?

Indai Dara said...

lyana -> ukai semina lemas wai tudah ikan tang meh mabuk laban sida kayu ka bisi tau ngasuh sida mabuk (baka tubai). Nyu engai urang meli undang wai di menua kami laban kelalu maioh urang sama bela ngiga kediri kedung utai nyamai digiga,

ti dah temgu ila aku ngeso agai nuan pendiau n cura bilek ke dah dicat ((diatu baru 2 bilek aja ke dah tembu - hehehe ukai enda bagas sida ia neh wai (kenu muai stress)

mamadoyee -> hehehe mingu nyi kemari menua tunga ke baram balat ampuh wai tang diatu dah ok mina mina menua ke bakong agi balat bah. Tepantup tetenguk makai undang galah n ikan wai tgh mlm ari 5/ tumu pagi ari 6 sida apai aku datai nganjung ikan. Post ti ka datai aku ngeso ke nuan hehehe pemadu neh!

entayang -> engai sakap aku hehehe taja maioh kolesterol nda kiranya hehehe utai nyamai nadai ka nulak hehehe. Bisi ku nyangkung nuan makai muahahaha. al wakil kaban aku karam di miri hehehe
psssssst ti nyadi bisi aku nyenguk kandang kangaroo ujung bulan 3 tu - ka belelak udah bendar bekemas

Unknown said...

hehe...baru ya aku ninga undang mabuk. Bendar cda berparti neh...berpoco-poco di sungai.
Bes amai bulih undang galah mayuh...sedap amai nya ah. nyu neritik liur ninga laporan karam sink walia...hehehe

Indai Dara said...

joana ->besssssss hehehe ukai enda bendar sida poco2 ngimpot Jim asuh sida ia ngajar ekekeke