Monday 31 May 2010

Sinu Ngenang

Kena mantup ke ati ke tetenguk ka engau urang begawai di rumah panjai - aku nulong update pengawa bala di rumah panjai din.

Maia tu bala ke nurun ngupa udah lama mulai kediri ke rumah berangkut maioh macam upa. Ti apai aku tumu pagi tadi seduai ia indai nurun ngupa. Urang ke rajin ngupa memaioh udahnya dijual agai bala ke engai kiruh ngupa. Pabarit aku sigi upa pantu. Dudi nyangkau utai bukai upanya meh.

Bala ke bebeli ke barang pan nyu maioh meh udah mupuk mulai kediri - nyu beringku bala bebai ke barang - last minute suping kenu bebeli ke macam daging engai ke jai - nemu aja meh rumah panjai ngena enjin api mit ukainya 24 jam ni ga ulih nyimpan maioh utai ba peti sebok munyi ko niang ini. Ni bala ke bebeli ke sayur agi. Ti di rumah panjai din meli sayur campur meh urang kenda meli kami sebilek kapa aku nyaaaaaaa nyu lelak makai sayur cina. Bala anak mit ngambi peluang ngiga duit nulong ngangkut ai ke nyu bepuluh krik dibeli bala ke bisi utai kena meli.

Bala indu - agi gagau di dapur begaga ke kek - indai kami sigi gerenti kin kia dikangau ke urang ngelumai tepung kena ngaga penyeram. Ia ga lelak amat ngepuk penyaram -kasih tudah nya ko aku madah kediri pedis lengan nuan ( ia ga sigi amat ga deh - pulai ngelumai legi nyu kuplin madah ke lengan nyu tengut2)`Ti aku pulai saritu sigi jam aku bekerit / bebuai bulu mua. Hahaha sigi pengawa sanu nya ko bala nama enda ka gawai enda ia ati bekerit ( anang nganu wai sigi baka - taun tu kemisi tukang kerit aku neyyyy nadai bekerit laban kenda pulai)

Bala anak mit mega maia tu ngambi peluang nguji ke pengelaju sida belanda belah ruai - nyadi ke track sida ia ruai. Palan endur sida ia begagai tauka bemain sigi gerenti ba ruai apai aku. Ko jaku setegal apai aku maioh uchu agi mit nya bala kia magang. Taun tu siku aja uchu apai aku ke agi mit umur 6 taun pulai - agi ga dia sida bepalan. Kuchau2 indai ngerara sida malam tadi engai meh sida rari.

Bala tukang panggang start bepanggang ke daging - sigi nyadi mat sentul kedua laban peluh sigi beteritik - didaing api ia ga dunya diatu ngangat nya hehehe gerenti bisi xtra penyamai utai tunu laban peluh sida mat sentul runggu pendiau sida manuk tuai, jani engau serati laban maioh amat sida sekaban nyadi mangsa api tunu bala Iban saritu.

Bala ke sigi tukang ngirup sigi enda ngetu meh ke ngirup kesetak ulu kesetak ili bereban-reban ngirup - lelak sepi aku nyadi tukang bela laban bala sigi enda ngetu tama ke bilek maia rami ketu

Nyu ka mupuk indai berapi/nyumai utai pakai lemai legi ( nadai engau makai sepisil) sigi lauk rumah panjai meh, Selalu maia tu maioh undang sigi pesta undang kami sebilek laban apai aku rajin ngiga undang. Ti ia nadai bulih bisi supplier (bala menyadi indai aku ari ili) ga meri. Nya meh pengawa lemai tu maia jam makai engau berami nganti ke ngirup ai pengayu tengah malam. Malam legi talipaun nanya ke rita sida ia

Selamat Ari GAwai

No comments: