Saturday 1 May 2010

Gagau Kenu - Bisi Ari Ngecat Ruai Baru

Urang ngintu Labour Day diau jenuh ngetat kediri - tang kuli king siku tu enda jenuh. Pagi tadi laun dani -peluang wai dani laun anang muai ahhhh. Gawa nyadi kuli king anak engau laki nadai nemu kemisi munyi ko jaku urang maia ari tu 24/7. Udah ka gawa bebasu engau bejembui ke gari, besapu engau ngemop sereta meri sida anak makai rilek enda lama indai dara. Dedugau nunga litup. Neyyyy sempat bejegau belah ruai bala kaban (bisi ka nyu dah nutup beluk tang bisi mega ke baru ngetak ke beluk). Peda ruai bala kaban maioh dah dicat baru, engi aku lama dah enda dicat, nyu tetenguk ga ke ngecat.

Tu gamal ruai indai dara udah dicat baru, stail pua tampil dipilih aku sekali tu, nguji rari ari theme ka selalu dipilih aku ngelama tu - bungai ( munyi ko anak mentang2 nama mami bungai semua mesti bungai - enda isah mami kita tu ahhhh) Bisi reti ga kebuah aku milih deh ko kitai.

3 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Wahh, cantik amat kaler patchwork ruai nuan tu!!! Rindu meda!

Anonymous said...

lawa warna cat sida ya..nippon paint wai? ehehhe

Ngam nyak..ngambi peluang lebuh cuti labour day :) bukan selalu

Indai Dara said...

Puteri - santek neh pua tampil indai dara tu neh hehehe TQ

Debbie - ngena ICI aku hehehe enda berapa bau nippon hehehe lelak ensium bau nama dah ngecat bilek ngena nippon hehehe . Nya meh kala bc peluang kenu ko