Thursday 29 April 2010

Lumba Darat Sekula Noie

Ari 6 minggu nyin kemari sekula Noie ( anak no 3) bisi ngaga lumba darat. Meda apai sida bisi, bai aku nurun meda sida anak belanda ia - laban ti kediri lembau endar ga degi-degi kediri tisi padang. Ka ga ia dibai aku, anak aku ke tuai nya aja enda engau. Kami dudi nurun, nyu ka pukul 8.30 baru nurun, apai sida tumu nganjung Noie udahnya pulai baru.

Anak aku ke tuai aja enda engau - Minah sigi iku enda tau enda enggau, Igat ka engau laban skul lama ia (padang endur sida wie belumba ngena padang skul lama ia suba) bisi "Hari Kantin"

Bendar tudah sida anak belanda - sida apai indai madi nyu rauh-rauh meh meri sukung. Nya meh apai tuai tambi ke sepiak aku ngerandau aku, nya ko ia" auk sida parent ke bendar agi deh, ukai namanya kena mulai ke pengingat diri empu kelia". Amatnya ko aku nyaut ia, ti agi kelia gagit amat maia belumba sigi maia ke semampai danti.

Baru ia tudah nyengala engau belanda - taun nyin kemari semina kena urang ngeyukup ke tubuh aja tudah tuai. Laban ba skul lama ia di Miri (SRSM) enda berapa endar ahhh ti apai indai nuan kaya engau nemu "bodek" anak enda tegal belanda dipilih cigu meh, nadai diuji dulu pengering ke belanda-kedua nyu baka ke enda makai setaun tai ke engau belanda dipilih sida cigu ngait ke apai indai kaya engau nemu ngangkat ke burit bala cigu. Udahnya meda maia sida relay baru sida nemu Wie tegal belanda nyeeee lapa deh.

Ba skul ia tu sigi diuji amat-amat, sebedau tu sigi udah diuji sida ia kena milih wakil sekula maia inter-school. Sigi udah dipilih cigu ga ia.

Nyu ka pukul 2 pm baru pulai - datai di rumah baru nemu diri kena sun burn ukainya entu panas. Maia sida anak kenda belanda duduk ga ba baruh pun kayu. Aku sigi enda engau urang puh ba khemah ke udah sedia. Nyamai ngati kediri

Rumah sida Noie (Topaz-Kuning) bulih no 1




Noie bulih olahragawati harapan


Palan tua minah lepak ba baruh pun kayu


urang bukai ke lelak belanda ia kempu midul nya kenu


Noie in action


ngambi midul ia bulih no 1 -200m


sempat meh tuchum maia belanda - sigi siku tu murah engau senyum


Engau bala kaban duduk belelak -sepiak ia sigi anak urang sport empu (apai ia pemain bol selangor)

Team sida wie (Topaz - menang ba senamrobik)


iku mami n dd ia - sereta mudil tetap n enda begaji dd ia


5 comments:

YourFriend said...

pama mudil mit nya..pencinta merah jambu..

berat asai meda sida wie belanda..

Tiq said...

fuh..stidi²!! olahragawati harapan..
patutnya celebrate ba steamboat kemarik..hehe

Endu Girl said...

hahkai..rindu ati mda cda bersukan..kemaya meh aku tok kala ngau org belanda..mina kawad jak haha...congrat Wie.........olahragawati harapan neh...

Indai Dara said...

Endun - sigi ga mudil the kalas girl hehehe


Tiq- yakah nama olahragawati enda engau dehh ukai ngintu Tiq ka bertunang nya kah hahaha - anang merajuk Tiq

Gurl - baka indai dara meh ko kitai mina sida indai enda bepeluang nerima title nya meh hehehe

Gna Eb said...

Apo laun rita aku. Amat stidi Noie, olahragawati ney. salute.salute.

Mudil tatek kt nya maintain belamo.