Wednesday 14 April 2010

Sengapa Utai

Tembu Ngetau


Nyu udah tembu sida indai engau apai aku ngetau di menua din - mingu nyin kemari ari 4 (8/4) Amat bendar seduai ia ngetau ( padi nyadi ko indai - sigi tambah ka ga umai besai). Ia ga maioh utai nyadi maia ka ngetau, limpang kin kia meh seduai. ka mai urang engau seduai ngetau-ukainya bisi mensia ga di rumah panjai, kengka ke bisi sama bela ngetau umai diri empu ga. Tak pupuk kediri meh. Nya aku nyeriri seduai ia maia seduai ke talipaun madah kediri bendar ngetau. Auk bumai baru taun tu ila besai ke agi umai seduai ambi bendar agi ngetau.

Berumban-berumban seduai ngabas anak uchu ke miri (tusah ga maioh bala enda ngembuan untak mensia-sampai ke ka parai agi meh ngenusah ka apai indai), Bah nama utai diperumban ke seduai deh ko aku????? Berumban ka nangkal ko indai nyaut aku, kumbai nuan enda berega amat geah diatu sekilo=RM7.50 ko ia. Peda nuan "Chang" ko nganu apai tuai siku ka enda dapat amat mupuk meh nangkal. Sari bulih 2 keping ia getah, angkut ia sekeping-sekping getahnya laban kenda alah emak ia - bak ia enda entu dapat agi. Tang nyu puas dugau-dugau di rumah, mupuk ga nurun kena ngambis ka ari, ko indai madah ka aku. Engai jugau alah laban chang, ukai nya bisi pengawa bukai ga deh pama meh ka anak belanja dapur kenu ko indai ka bejaku baru. (Auk ko ati aku din - belanja dapur kenuuuuuu kena nupi anak uchu menantu ia ka nadai untak nya- ko aku kuchau-kuchau kediri)

Ila ti pedis patung pedis punggung kuchau-kuchau ga ko aku nganu ia. Ni urang kenda gawa garing-garing gali, dugau-dugau duduk nadai pengawa maioh meh penyakit ko seduai ia ga. Barang ko seduai meh ko ati aku, nadai nemu nagang urang.

Nya tu kemari bisi meh seduai ngirum beras baru -bisi 20 kg pelaba aku, belacan 3 tuku nyu ka 3 kg, sempedi (cencaluk) mimit ga. Nadai ngirum belacan maioh ko indai mar amat bubuk udahnya tusah bulih laban ka diau dumai enda nemu kemaia bisi bubuk. Mimit pama mehhhhhh mungkang meli belacan di pasar din enda aku hehehe engai sakap saya.







nyummmmmmm nyamai wai belacan baru "home made"



Nya Tuku belacan kirum indai


sempedi(cencaluk) ngirum mimit laban kediri aku aja ke makai


nya gamal beras baru kirum seduai ia - beras purple ko mina
(padi nanga ko sida indai)

Nasit urang ke endur seduai ngirum (anak ambu seduai ia) urang keja bilun asia (munyi ko indai) ti enda pechoma mayar tambang berasnya nyu 20 kg ni belacan agi. Ujung bulan tu kitu baru anak ambu seduai ia kursus baru - dah madah aku ngesuh ngiga ikan n undang. Hehehehe nyamai wai bisi apai indai ngirum BERSYUKUR meh agi bisi ngembuan apai indai

3 comments:

YourFriend said...

Coklat made in Salawak neh...

LEE CHING said...

Cheese made in Sarawak, ha..ha..
Untung nuan wai, agik bisi apai indai ti agik cergas. Bisi aja buah tangan ti dibai sida ke kita sebilik, Puji Tuhan wai.

Gna Eb said...

apo belancan, cedap nya eh...Kemaia kitai ngulam tok?