Monday 5 April 2010

Sunyi Ruai Cyber Wai-FM

Taun tu berasai amat ruai cyber ka ngena jaku kitai. Maioh kedua nyu nadai post baru bepun ari ujung taun nyin kemari. Alu engi sekeda mina dibuka agai kaban diri. Empu aja alu kedua nyu dah tutup kedai. Engi aku pan nyu jarang-jarang meh ngaga pos baru setaun dua tu Laban ti bara pindah kin kitu, nyu nadai pengawa bukai betusun ke barang aja.

Mensia nyu chapuh ba ruai " mua surat" diatu. Amat munyi ko Sebugey nyu leju makan kasam ikan kasam jani nyu ka makai cencaluk engau ka makai utai bukai ga ni hehehe. Engi nuan Sebugey rajin ke meh bebeluk, ia ga udah bisi buah blubihi dahnya bisi cigu tusin agi ngajar bebeluk ngena buah blubihi. Kena wai ngambi ruai beluk chapuh, sigi rajin sida indai dara nyapu beluk ila ama jalai agai beluk nyu tawas.

Suba agi mula urang mungkal "mua surat" naka penyunyi ruai mua Surat aku Laban ke nadai maioh kaban. Nyu lelak asuh kaban aku ngiga kaban. Bah ko aku Nama nuan enda tegiga ke sida enda agi meh aku tu. Enti enda salah aku ba ujung taun 2006 aku mina bisi 3 aja kawan. Bepun taun nyin kemari baru ulih "jejak kasih" Bala kaban lama ke sama engau sekula kelia. Engi aku mua Surat nyu kena sida anak bemain. Ia ka biaknya ke selalu agi ngena Laban ia nadai mua Surat kediri. Diatu nyu bisi ia-nyu engai kunsi agi engau mami ia diatu.

Udah tu nama nda kini menua cyber baru tau endur Bala mensia begelumu????



Ps- peminat sinetron dr seberang tunggu ya ibu2 pasti ada sambungan masjoko hahaha (agi ngumpul idea sida pengarang)

3 comments:

kenergy_ichi said...

amat ko nuan wai... kaban ke kelia jeman jepun pan ulih temu mega ba mua bup/surat...

Indai Dara said...

apu lama enda betemu ba menua seba tu neh hehehe bah sapu ruai nuan nya maioh amat pukat empelawa lama amat nuan "belelang" ney hehehe

dellyne said...

canggih mai bahasa ini andan .. "mua surat"