Thursday 1 April 2010

Tusah Ti Mensia Enda Nguna Untak

Semingu tu udah ga lelah engau pedis isi, pedis ati agi. Akaidai, tusah ti berimbai engau urang nadai ngena untak. Bisi urang sepiak aku ka amat parking kerita ia ba mua rumah endur kami diau. Endur ia empu enda endur nyimpan kerita. Dlm rumah bisu ga endur park kerita, ba mua gate ia empu bisi ga, ba tisi tunga ke mua rumah ia kusung ga. Engai enda ba mua kami ga ia. Enti Maia enda beguna baik ga agi, tu kitai pan ka meh nguna. Dua ari tu ka pan enda indu ka meri nana tuition park kerita ia ba mua jiran sepiak aku. Nasit dua ari tu akak ia nadai nemuai agai ia ti enda nyu nunda mensia sepiak aku ka siku nda ngena untak nya ga aku, jalai ga MIT seberai-seberai ndur mensia parking Laban siti rumah 2-3 buah kerita. Kami engau mensia nadai untak aja ke siti aja.

Ia ga mua ia enda nemu tuchum Baka urang sumbung pendiau ia. Makai tinduk aja, Bini ka parai kerija nyadi indu bilun munyi ko niang ini nganu pengawa stewadess ( ringat urang bilun ninga tu) anang nganu wai ukai aku munyi nya urang tuai. Nganjung engau ngambi anak skul aja pengawa ia. Sebedau bisi AMA lelak ninga ia nyamah anak ia. Di dinga ari kami sepiak ia bejamah ke anak ti ditinggal Bini ia kereja. Kasih ninga. Tu sekumbang udah bisi AMA nadai ninga ia bejamah ka anak.

Baka kenda ia meda aku nyu parking kerita ba mua rumah urang Laban ke engai ngasuh indu ka ngajat tuition endur aku pandit ngambi anak. Sigi amat2 enda dikena ia untak. Gaga amat ia makai tinduk ditupi Bini. Bini ia engau international flight ukainya sekejap nepan bilun n kereja - lelak ningal ke rumah 3-4 malam ia garing2 di rumah diatu bisi AMA agi suba nadai ama Maia ke pulai kereja penuh gari dijemboi di belakang engai meh ia masu-nganti Bini datai ga peiiiiii.

Begedi endar ati aku meda urang nadai nemu ngira urang bukai. Sabar ajalah nganti Bini ia datai ila alu madah minta tulung anang park kerita ia ba mua kami Laban kami empu pan ka beguna. Pedis amat diau ba menua urang ditu - nyu ka 90% mensia nadai entu consider pangan diri. Udahlah belakang rumah sida ia nyu penuh tugong utai enda diguna engai meh muai nyu nyadi ka tansang cit- sarinya balat bau bangkai cit engka dibai mayau sida agai tugong barang akai balat ngesuh agai dapur kami. Ti aku ingat pagila lusa ngambar tugong barang sida.

Nyu ngaga dusa aku tu nganu urang ke nadai untaknya - pagila Good Friday - aku nyu kucau-kucau.

5 comments:

YourFriend said...

setail bala sekeda meh nya.baka nya meh nevaaaaaaaa aku suba...jahat sungguh,kitai ka senyum mua nguing...eleh,ada ku kesah..hihi enda tau sekali paking ba seberai rh aso nya,nahas!!

CarolRG said...

nemu nn indai dara, aku madah kediri nyadi penunggu setia siri Mas Joko, haha. apu, nyamai mai idup laki nya.

Lyana said...

ihhh sama tua mommy Milan, nganti cerita seterus nya Mas Joko nya ! ahahaha

auk, enti Bini 'unggal' nya ulih bai berunding, anang enda madah ke iya, ke kisah laki iya nya. Ke enda nemu adat bejiran. Empaking ke kerita ba mua rumah urang. Engka ngembuan untak manuk, ka sida niang inik kelia !!

Indai Dara said...

Endun- ba ia nasib malang si bunga lalang meh kitai tu bulih jiran bakanya.

Mami Milan - he3 akan bersambung selepas Easter sinetron nya deh kakaka

Lyana-nya nganti berandau engau indu bilunnya-ngambi secara indirect madah ke laki ia ukai semina buruk tang meh nadai untak nda consider urang bukai engka kumbai ia kitai nadai kaban datai nemuai kini.

Anonymous said...

Hahahha wai Andan, aku enda enggau ngumen crita di posted nuan tapi aku enggau ketawa meda komen bala sekeda, enggi Lyn -untak manuk! Aku enda kala ninga sempama untak manuk ahhah