Tuesday 20 April 2010

Mas Joko

Aduhhhhh bukan main seronoknya sida Mas Joko. Setiap saat lebuh masa sida indu dara pansut bejembui ke gari tauka besapu di belakang, alu bekangau meh urang deh. Mesra gituuuuu sduh2. Aku laban ke sigi laun nyembui gari enda entu nitih ke randau sida ia. Tambah agi sida ia nyu ngaga cerita hikayat raden galuh cendera kirana he3 ngena jaku klasik urang berdialog waiiiiii suhi nadai dlm dictionary ipun aku enda ulih trenselit agai kita heheheeee .

Nyu lebih panjai meh prugrim aram bekelala sida Mas joko dehhhhh, udah betukar no tel sida ia. Benung aku beguring ke lauk urang betukar lumor talipaun - aku sigi ba luar berapi ngulih ke bau enda balat,tambah agi dunya ga sigi MIT dikenyadi ke space mimit luar endur berapi. Kadang malam ari berandau sambil bertundi meh sida Mas joko. Kadang2 nyu menyampah "kris dayanti" sepiak kami Nama ketawa gaga ditundi Mas joko akaidaiiiiii. Alu ngemanja kediri meh ia deh AMA pansut ke luar adehdehdehdeh gedikkkk mat

kesimpulan kemesraan sida Mas joko dah berupaiiii sida Mas joko happy sakan Laban bisi pemerindang ati. Semina enda entu ulih nyadi pengkritik pilim ari seberang diatu munyi ko aku tadi sida nyu ngenajaku klasikkkkk

Mula2 aku pan dikumbai sida ia pelakun Dari seberang meh bendar nilik Maia ke bejembui gari maaf paaaaa saya bukan Dari seberang huhuhuh

4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Hahahaaa, nya pedis begulai enggau orang ti inggar, rumah kelalu semak! Sekampung nemu hal! Nuan nemu endar ga ngelangkung cerita sida Mas Joko!

YourFriend said...

Nama jaku JAVA pia?eheee..kelakar(ye deh munyi ko lepeh)

Indai Dara said...

Puteri - ia ga amat dehhhh nama sida heroin pansut alu chapuh meh bala sida rano karno sida roma irama beterauh ngangau engau nundi sida heroin - alu nyaut ga sida heroin sambil menggedekkan diri akaidaiiii

Endun - ia mehnya versi hikayat raden galuh cendera kirana - sida ngomomg jawa sihhhhh

dellyne said...

geli ati macha utai di ruai ini andan ehehehehe