Sunday 24 October 2010

Hari Pengada Minah

Saritu kena 24/10 minah nyambut ari pengada ia ke 6 taun. Sama birthday seduai ia lyana(Annelyn) @ randau lyana. Baka selama meh meli kek mit sigi ngambi ke bisi ke tanda tauka kena ngelaik ia udah mangai 6 taun. Nadai utai bukai dipinta ngagai Tuhan ngajih ia ia gerai serta lantang senang.

Tadi bai ia bejalai ngagai curve kami sebilek - nitih aja kami sebuat. Malam baru meli kek. Ngasuh aku meli kek aiskrim ia tadi.

gambar kami menyanak - psttttttttttt bisi meda utai tisi nyin kita???? hehehe

entah tau enda begambar begulai engau birthday girl

birthday girl engau kek ia

nya gamal kek - simple aja bisi ke karerpul tang meh perisa aisekelim ia enda dikerindu sida ia ga


nyu engkuang indai dara benung ngisi gelung

8 comments:

YourFriend said...

happy bday pliti jinta..nyamai mai kek nya peda aku..hahaa

Gna Eb said...

tiut cake baka org ke empu iya ga. Bisi ku meda statement Minah ba FB "Mummy bedau meli cake" ihik.ihik. Bepansa meh kitai ba di Curve kemari. Kami duai Yett enda nyidik kia.

Tiq said...

happy birthday cik minah..stay cute !! XOXO

Embau said...

Epi bday single lad... :-) tenguk meda kek urg dari sebrang.. ehe...

Unknown said...

wawa..cumil mai kek ya...shape present....happy belated bday minah!
nyu beshai indu daha ney...

Indai Dara said...

cik endun - bday meh sida ndapriti sinta hahaha dah bendar ngelik ke punggung ari 6 ari minggu ngintu bday. kek sekelim vanilla n cokelat baskin

gna- bc kia seduai pia, kami nyu kira pukul 2-2.30 kin datai din, nyu ka pkl 5 mupuk.

cik tiq - tq on behalf hehehe

mami ethan - bday meh single lad kita nya hehehe

joanna - maioh actually kiut kek tang flavour aisekelim maioh ka campur engau kupi engai sida ia tu aja ke dikedeka sida - nya meh beri2 da simple hehehe

Lyana said...

WoOOoo sama ngintu ari baday kami duai ney ! hehehe pia meh...Happy birthday, ke si bintang mit nuan!

Aku bedau tentu bagak ngintu enggi aku, bedau nyamai ati. Tambah agi dalam kandang ngulit tu. Nya meh, belabuh ari diatu, 2 iti bansa utai diintu aku ila, ari ngenang anniversari niang indai ku enggau ari pengada aku empu. 'But an hommage to your mum' ka siku ari geng aku ditu. Manah endar jaku lalau iya tu. Nya meh diingat aku belama ari diatu.

Lyana said...
This comment has been removed by the author.