Saturday 2 October 2010

Si Kecik Mami

nerima sagu ati aja - gaga meh bala anak

si kecik mami ia ngena baju-tanchut burak

Minggu nyin kemari anak aku ke biak bisi engau talent contest - maioh diri ga sida engau ti enda salah ingat aku bisi 7 iti skul . Si kecik kami kena pilih ngari ke tadika sida ia belakun.

Ia nyadi mayau ba lakun sida ia. Lama diri ga nganti ke tembu nyu pedis kaki ke berdiri - bangku enda cukup ka mimit aja ke disedia.

Nadai bulih numbur skul sida ia - nadai ngawa nya deh ngicha ke ia bisi pemerani. Pagi sebedau nurun lelak ninga tudah madah kediri takut engau malu. Legi ti salah urang ketawa ke ia, kenu ko sebana ia. Nya aku madah nadai urang ketawa ke nuan deh-nuan udah ingat ke semua dialog nuan.

Ok ga ia deh - semina mula-mula aja nyawa nyu gegetar mimit nyu udahnya ok. Anang agi ia ke ngemitnya aku ke tuai pan pelaba aku gegetar meh meda urang maioh nemu aja utai ba shopping mall - ukai semina apai indai nembiak tang meh urang ke bisi mansa endurnya.

Tembu dah siti pengawa - siti agi bedau. Diatu agi gagau peritis jugit sida bollywood kena sida ia maia bulan 10 tu maklumlah urang ka konvo hahaha.

Nadai entu maioh ngambi gambar - urang penuh ba mua nadai entu ngelak ke pangan diri, ia ga assistant akunya mit hehehe enda entu alah ngelaban urang ke tinggi.

3 comments:

YourFriend said...

mayau burakkk..:).tiyut

Gna Eb said...

Minah nyadi meow.meow. Tiut ndar si putih.

Unknown said...

kiut amai miew miew nya..