Sunday 31 October 2010

Pengawa Ujung Minggu

Nyu abis ga bulan 10 saritu, pagila nyu masuk bulan 11 ga. Ti kitai bisi utai danti berasai amat jam lama tang ti maia minggu tauka bulan nyu ambis nyu enda berasai ga.

Nadai entu pengawa ujung minggu tu tadi. Ari 6 tu tadi nganjung anak kaling sekula kelia agai KLIA laban ia cuti semester pulai ke nganga entulu kin. Lepak ba Eden ba KLIA tua ia - aku kebendar tetenguk ka makai dim sum ba eden dia. Nyu nadai maioh macam dim sum dia diatu. Tang tepantup ka tetenguk makai kuih keladi.Bisi endur bukai tang laban aku kenda makai jani. Nyadi dia inti ia manuk ulih aku makai.

Pulai ari KLIA datai di rumah nadai pengawa bukai tudah indai dara, nyadi sida bibik meh ngereja pengawa di rumah. Nyu lemai ari melungkui tudah indai dara tinduk lelak. Udah dani nyau nganjung diri agai salon, nuci buk alu minta urut sida indu salon, nyu berasai lempung asai pala n pegu udah diurut. Lemai enda berasap dapur indai dara, bala anak betali alau minta tapau McD - nasit aku parking ba mua McD ti enda kapa ku ka kiruh, ia ga menua nya akai nama lemai enda nemu ku jalai jem urang nurun makai.

Ari minggu pulai sembiang alu makai kami manak, laun pulai tadi laban bisi Bishop Murphy meri jaku ajar extra 15 minit udahnya bisi ga father siku meri promosi nyu tambah ga kira 10 minit, Nya alai nyu ka 1/2 jam laun ari ke ngelama tu. Pukul 1 baru pansut alu makai ba kedai makai Thai. Enda berasap baru dapur indai dara hehehe. Pulai makai alu lepak engau kawan ga laban udah janji - 3 sekaban sekul kelia ka betemu. Kami 3 ukai jauh ari pangan diri tang laban seduai ia kereja jarang ga betemu. Nya tadi semadi bala anak ia nyu majak madah ke diri boring hehehe sida indai nyu tekakah ketawa nadai ngira anak ke boring nganti. Bala aku enda bai aku laban bisi dd sida beribun.

Lemai tu tadi baru dapur indai dara berasap. Laban ke agi lembau ( sigi ga semampai lembau hehehe) Q jani kelauk sida manak, dahnya sayur. Laban kenda makai jani- nunu suntung aku dahnya gaga ka aku salad. Main antam aja laban ke enda plan ka ngaganya. Ok ga deh tau kenyadi ke suntung akunya. Kenyang diri ga laban bala rindu ngulam Q jani nya nadai entu bepakai ke asi sida manak.

Pagila skul baru ga bala budak, bulan nyu betukar ga - minggu baru jenuh mimit laban cuti dipabali bepun ari 3 sampai ujung minggu. Tuchum indai dara kemisi panjai

1 comment:

YourFriend said...

auk udah kiu alu agi salun,auk sama meh..udahnya nyadi bibik baru iron baju,pegila bekuli sida endun LOL