Monday 8 November 2010

Mbekkkkkkkkkkkkkkk

Nama utai munyi nya tentu bala nemu hehehe kambing! Nyebut kambing tu ingat aku ka sida indun ke beribun ke aku maia agi kereja kelia. Ti maia belauk sayur babas tauka kampung sigi enda entu ka sida ia kelebih agi enti datai ari pulau J. Ti sida ke tunga kalimantan nemu makai sayur kitai.

Seminggu tu nyadi kambing meh aku. Tepantup mat ati belauk sayur kampung. Lemai kemari datai ari airport alu bebela ke sayur ( sida upa pisang, daun ubi, daun dusun/jangat/wintermelon).

Saritu belauk sayur campur ala langkau umai (daun entimun + sayuk jagung + kulat + kacang lendir + jagung) engau daun ubi kusuk serta kasam ensabi. Ka ngangau ke bala engau makai tusah ga laban maia urang kereja. Mina cik hendun aja ulih engau aku "belaya" engau sayur kampung alu nyadi kambing meh kami duai laban ia ke semak.

Lemai ila belauk kantuk jangat baru aku - guring belacan. Kemari tembu panduk terjun aja nadai main guring-guring laban bisi sambal belacan endur malit ke ia. Kemari xkolig aku engau kawan ia bai aku makai. Hohohohooo jaga spare tyre gerenti nambah. Ia ga indai bisi ngirum beras baru 3 gantang huhuhuhu sigi bendar agi meh majuh hehehe. Ia ga daun cangkuk geduk amat kirum indai

Kantuk entimun maioh mat kirum indai laban ke benung musim entimun. Ni ke kacang lendir meh utai kirum ia. Tak pupu sayur ke bisi ba kebun gumpul ia pagi ari minggu tu tadi.

Nyadi bala indun ke udah kereja engau aku sumbung amat. Semina ia ke terubah aja nemu mai diri. Engi sida ia din ba pulau j sigi enda dempa daun cangkuk laban nya empa urang ke udah parai sereta utai dempa kambing keno ko ia - maioh din ko ia tang urang enda makai, semadi meh tudah tuai nguji makai maia ke kereja engau kami baru nemu daun cangkuknya ngenyamainya dempa. Engi sida ke bukai sigi engai nguji laban munyi ko aku tadi daunnya makanan kambing. Peiiiii ko ati aku - gambar engau pendiau nuan ke ngumbai cangkuk nya makanan kambing tak "umbas ia" amat. Ti menua kami tu sida tokey-tokey belauk cangkuk. Kenya mega paku sigi enda meh sida. Asal aja sayur kampung. HAAAAAAAAAAAAAAA ti buah petai ke mar nya baru sida nemu makai, enda ngalau ke kitai sida ia belauk petai - pama urang menua.

Tuchum aku seminggu tu laban nyadi kambing embekkkkk

5 comments:

Sebugey5059 said...

hahaha..bekaban enggau group sida ke ari pulau j meh aku tu laban enggai makai sayur.hehehe! amat enggai sida iya makai utai baka tu lebih agi upa pisang..pakai kambing,ko sida madah ngagai kawan aku ti kawan aku manduk upa pisang. sombong indun...hehehe

LEE CHING said...

Kawan aku madah indun iya semina nemu makai asi belauk ke keropok ikan/udang/sayur. Kelebih ari nyak sigi enda berapa. Indun tu datai ari Pulai J luar bandar. Beli aja keropok, indun kawan aku nyak ngoreng kediri. Nya meh nyadi ke lauk iya.

Chris Anakapai said...

hahahaha...
indu J ke gawa ba rmh kami suba udah lama diau ba KalBar, ari jeman polisi transmigrasi sida kelia... nya alai nemu nyumai lauk babas. Paku rajang nemu meh ia nyumai. Nasib endar gak, nti enda mutap Mem Besai ba rumah... Hahaha

p/s: Enti aunty ku bai nn makai nya, enda alah tagang kini...hahaha

Indai Dara said...

Wai sebugey - hehehe enda ngawa engai makai sayur indu J hehehe tang meh indu J nya semina engai makai daun ubi aja hahaha enda baka indun ari pulau j segala macam sayur babas sigi "tak pandang" pan urang menua.

indai starz - baik ti kenya enda ngumbai sayur kitai makanan kambing - auk beli ka aja keropok kelauk ia nadai beleman enda lawa jaku ney wai.

chris - hehehe nasit nemu ney ti enda besai perak mem besai hehehe. Ukai kenda idup isi ia makai utai kenya. Arinya anjung ka aku upa pantu udah dipanduk alu kediri ia aja makai hehehe. Tu tadi enda ku nganjung agai ia kumbai aku agi di canada - sekali tgh ari td talipun ia nanya ke berita kami manak hehehe enda ampit lauk babas meh tudah tuai

Chris Anakapai said...

hahahaha... sigi enda ngalau ke org nti bisi lauk babas... sayau ia enda sempat datai maya wedding aku hari nya...nda ngawa, udah ku claim ari ia n uncle..wawawa