Friday 12 November 2010

CUCI-CUCI SDN BHD

Lemai tadi udah mela utai kedempa sida anak - aku ngerajin kediri ahaaaaa "rajin mode" datai hahaha. Ukai nama pun minggu tu tadi aku tepeda ke slot tv astro dalam program korea enda ingat ke chanel berapa mantai keni ka chara ngasuh peti ais kitai beresi engau enda segura tauka enda temera utai dalamnya.

Hahahaha ko aku sebaka engi aku aku sida indu korea ke diso ke ba tv nyin penuh peti ais engau sengapa utai ke ditepu dalamnya ia ga nyu mereba akaidaiiii. Lama udah ka nuci alu nusun utai dalam nyin tang meh alu nyadi lesung hahahaha ngelusu amat.

ala-ala spring cleaning kenu ko sida indai dara ( tang meh semina meresi alu nusun utai dalam peti ais - udahnya alu dedugau baru ga nunga litup peiii pemadu)


kenya utai dalam jemari ais sida indai dara-tembu tak segul aja ke dalam nadai entu di tusun manah laban ke puh amat berumban

lebih kurang baka tu meh (60%) jemari ais indai dara hehehe arap ke datai 3-4 ari meh utai dalamnya enda mereba baru

Pagila nama enda prujik neyyyy - enda entu ulih maioh prujik digaga ari 6 pagila, laban jam maioh agi kena meribit.

Selamat ujung minggu

No comments: