Friday 19 November 2010

Kemisi Sekula

Ensera Kemisi Sekula

Udah kemisi nembiak sekula bepun ari saritu. Tang kedua udah tumu agi. Baka sekula primary ke endur anak aku ke no 3 ari 2 nyin kemari ari penudi sekula laban cuti raya alu meh kemisi sekula. Ngam bakanya alang-alang ga nurun ari 5 aja, nadai meh utai digaga ba sekula, keruan enda ngambis ke minyak kena aku beranjung berambi.

Semina ia ke tuai aja agi bedau laban ke peresa pom 5 berengkah minggu baru. Engi ia peresa 23/11 - 8/12. Nasit enda lama ti enda stress diri engau bala anak ke peresa. Nya meh bedau meh aku tu ulih jenuh mimit - agi meribit sida indai dara.

Nadai pulai ke menua kemisi panjai tu, enda entu cukup bajet. Pama diri tambang bilun aa tajapan murah mimit ari mas. Enda cukup 2k ke tambang aja. Tat ke dulu meh ati ti ka pulai ke menua. Taun baru nyenguk menua, ngiga tambang ke mudah agi.

Laban ke nadai mindah - puas mikir nama pengawa ujung minggu. Kemari bisi bejalai agai ikano, bala anak ka makai sayap manuk guring engau meatball ba ikea. Udahnya bejalai sebelah ikano kami. Nya meh tepeda ka BBQ set bisi sales. Arinya aku meda ba Empires shopping mall rega ia nyu ka rm300. Laban bisi promo nyadi rm89 oiiiiiiiiiii puas-puas ke berunding meli aku kala ke mudah kenu ko ati. Pama neh kena muai jam maia lemai ari ba ujung minggu


Indai Dara DIY Mode

nya gamal kutak BBQ set







tu gamal perengka dalam kutak - umbas ia ga nyu nerusan peluh nitih bai inda dara DIY BBQ set ia ga instruction dalamnya akai sebening meda ia ga mit ia ga enda entu betul. Uji sida ia belajar ari sida ikea ti ka ngaga utai DIY. Engi sida ikea cukup nyamai dipeda engau dibaca. Semua utai ditanda engau manah.





nyaaaaaaaaa bendar diri ga masang utai tu. Nama nadai pengawa sigi berasap belama utai tu. Misi seterusnya ka ngiga pasir dengkah dalamnya ngambi jampat buruk ba endur pemanggang nya. hehehe ka ncuri pasir tu ( biasalah ba menua selangor tu maioh urang ncuri pasir, engi aku ukai beguna baka engi sigi ia deh semina ka sejeput aja enda perintah nyaman aku hahahah)



Ensera Mapap

Merinsa baka kenda nemu diri nyu baka gelembung ke disepu. Nya meh baru berapa ari tu udah bendar ka muka tinchin ba jari sendat mat. Nemu ga diri nyu majak pambu enda ga berati ke tinchin sendat.

Bendar aku muka ngena sabun ngambi ke lichin sereta nyamai dipelesut ke. Nyu pedis diri tunjuk aku

nya gamal tunjuk nyu genting laban tichin sendat




huhuhu kasih sida tiga ia enda kala leka ari tunjuk, diatu nyu enda ulih masuk agi. Suba gerah amat ke siti aja mata, nya meh meli ia ke nadai bemata kena aku ngetan ngambi dua iti ke bemata nya enda gerah. Nadai peluang ngena utai bakanya agi, nadai kereja enda tebeli

5 comments:

Tiq said...

wow! bbq set ! i like!

YourFriend said...

me too:)

Embau said...

lawo bbq set ya bisi ruda..
ulih asor datai ba usj1 nya u..atau ampang.. hehehe..

Chris Anakapai said...

apu..amat stidi BBQ set nya... pama meh berasap ma ujung minggu neh?

Indu Rumah Panjai said...

Hi hi, ketawa aku macha tinchin nuan ke sendat, enggi aku lama udah sendat ka bisi batu munyi ku sa anak. Iya ke enda sendat wedding ring aja. Bisi ati aku ka ngasuh tukang ngadu ngambi band besai agi tang menaruh harapan ka diri ulih kurang agi berat badan!! Ni ka ulih nurun berat tubuh, ta majak niki wai..